صفحه اصلی / اسباب بازی / اسباب بازی های داغ تابستان 99

اسباب بازی های داغ تابستان 99

final slider 1

تابستان با توجه به تعطیلی مدارس همواره فرصت خوبی برای کلاس های فوق برنامه، بازی های بیرون از خانه و گشت وگذار سرگرمی بوده و هست. اما تابستان امسال با همه تابستان های قبل یه فرقی داره و اون هم وجود کروناست. با توجه به وجود این ویروس احتمالا کلاس های مختلف تشکیل نخواهند شد و بیرون رفتن و گشت و گذار ها هم محدود خواهد بود.

خب پس تو این تابستون گرم و طولانی چه کار کنیم؟ خیلی بازی ها رو میشه توی حیاط خونه یا دور یه میز بازی کرد. توی این مقاله پیشنهاد‌های مختلفی خواهید دید و برای کودک با هر روحیه ای حتما یه اسباب بازی مناسب پیدا می‌کنید که بتونه سرگرمش کنه و باعث رشد مهارتی کودک بشه.

8
5 8
3 5
0 2

اسباب بازی برای 0 تا 2 سال

تابستان برای کودکان زیر 2 فرصت تجربه های جدید و جذابی است که می‌توان از این فرصت برای تقویت مهارت های حرکتی و آشنا کردن او با محیط و فعالیت های اجتماعی استفاده کرد. در این بازه سنی کودک سریعترین رشد را تجربه می‌کند و با مفهوم مراقبت از اسباب بازی های خود آشنا می‌شود. باید توجه داشت که در این سن باید از کودک مراقبت زیادی کرد چرا که از خطرات آگاه نیست. اسباب بازی های پیشنهادی زیر فعالیت های سرگرم کننده ای را برای کودک به همراه دارد. اگر اسباب بازی خوب دیگری میشناسید در بخش نظرات برامون بگید.

اسباب بازی برای 3 تا 5 سال

کودکان 3 تا 5 ساله کنجکاوی زیادی دارند و فرصت تابستان برای آشنایی با محیط زندگی را برای او فراهم می‌کند. در این سن کودک از بازی های اجتماعی استقبال می‌کند و از فعالیت های بدون قانون لذت می‌برد و همچنین توانایی و انرژی بسیاری برای فعالیت های فیزیکی دارد که برای آسایش خانواده باید این انرژی تخلیه شود :).

اسباب بازی برای 5 تا 8 سال

در این سن توانایی حل مسئله در کودک در حال توسعه است و از اسباب بازی هایی با این سبک و سیاق لذت می‌برد. همچنین به بزرگتر ها نگاه می‌کند و رفتار ها را می‌آموزد از این رو به نقش بازی کردن علاقه زیادی دارد. بازی های با قانون رو دوست دارد و مفاهیم انتزاعی را تا حدودی متوجه می‌شود.

اسباب بازی برای بالای 8 سال

کودکان بالای 8 سال کم کم در مسیر تبدیل شدن به یک بزرگسال قدم بر‌می‌دارند و از بازی های قانون مند لذت می‌برند. در این مرحله روحیات فردی کودک او را به سمت علایق خودش می‌برد و برای این کار حاضر است مهارتی را بیاموزد یا زمانی را صرف یادگیری کند.

از طرفی هم همه ما نیاز به سرگرمی داریم و این سرگرمی می‌تواند به صورت دسته جمعی و با نوجوانان اتفاق بیافتد.

درباره نویسنده :

از سال‌های دور عاشق بازی و اسباب بازی از هر نوعی بودم و هستم. مدتی با نام مستعار نقد ویدئوگیم می‌نوشتم. بعد از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه هم در حال فعالیت تخصصی در حوزه بازی و اسباب بازی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید