صفحه اصلی / اسباب بازی / نمایشگاه دائمی (شوروم) اسباب بازی آی هیت

نمایشگاه دائمی (شوروم) اسباب بازی آی هیت

دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 1

نمایشگاه دائمی (شوروم) اسباب بازی آی هیت

مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان سیاست‌گذار و خط‌مشی‌گذار حوزه دانش‌بنیان در کشور به دنبال ایجاد فرصت‌هایی برای توسعه همکاری بین‌المللی شرکت‌ها و محصولات دانش‌بنیان است. امروز محصولات فناورانه داخلی به مرحله‌ای از رشد و بلوغ رسیده که می‌تواند در بازارهای بین‌المللی با شرکت‌ های تراز اول دنیا به رقابت بپردازد. خانه نوآوری و فناوری ایران (Iran House of Innovation and Technology) محلی برای نه تنها نمایش، بلکه عرضه و فروش محصولات دانش‌بنیان به سایر کشورهاست. بعد از برپایی این برنامه در سه کشور کنیا، آذربایجان و سوریه، این بار خانه نوآوری و فناوری ایران به صورت دائمی در کشور راه‌اندازی شده تا رونق ‌بخش صادرات خارجی در حوزه دانش‌ بنیان باشد.

در این مرکز دستاوردهای دانش بنیان در حوزه های مختلف همچون مواد پیشرفته، صنایع خلاق، زیست فناوری، اسباب بازی و رباتیک و سایر حوزه ها که قابلیت صادرات دارند، به نمایش گذاشته می شود.

این خانه های نوآوری و فناوری توسط معاونت علمی و مرکز تعاملات این معاونت راه اندازی شده است و در مواقع لازم وزارتخانه ها می توانند درخواست داشته باشند که دستاوردهای یک حوزه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود. همچنین بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با خانه های نوآوری و صادرات ایران در کشورهای دیگر، هیات های تجاری می توانند از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان صادراتی در این مکان بازدید کنند.

دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 7

افتتاحیه

صبح روز دوشنبه ۷ تیرماه سال ۱۴۰۰؛ خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) در آیین بهره‎ برداری از طرح‎ های ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح گردید. این مراسم توسط جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهور، جناب آقای دکتر ستاری معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر محسنی بندپی استاندار محترم تهران به صورت ویدیو کنفرانس اجرا شید و خانه نوآوری و فناوری ایران به صورت رسمی افتتاح گردید.

آقای قلعه‌نویی در آئیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: “ما از سال گذشته با حمایت های معاونت علمی و فناوری، خانه‌ های نوآوری و فناوری را در چند کشور هدف صادراتی تاسیس کردیم. خانه نوآوری و فناوری ایران در تهران تحت عنوان (iHiT) در محل نمایشگاه بین ‎المللی، شعبه مرکزی خانه‎ های نوآوری و فناوری در کشورهای هدف صادراتی است. پیش از این، خانه‌های نوآوری و فناوری (iHiT) در کشورهای کنیا، سوریه، چین و روسیه نیز ایجاد شده ‎اند و اکنون شعبه مرکزی iHiT که هاب این مراکز می‌باشد زیر نظر معاونت علمی و فناوری در تهران دایر گردیده است.”

دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 8

اهداف

خانه نوآوری و فناوری ایران مسیری است برای فروش بیشتر و ارتباط بهتر با جهان؛ این مراکز رابطه تجار و بازرگانان را با نخبگان و شرکت‎های دانش‏ بنیان تسهیل خواهد کرد و می‏تواند محصولات دانش ‎بنیان ما را از این طریق به کشورهای مختلف معرفی نماید.

ارتقاء زیر ساخت‌ های سخت‎ افزاری از طریق ایجاد شوروم کالاها و دستاورد های دانش ‎بنیان، تامین فضای کار اختصاصی، تامین فضای کار اشتراکی و اتاق‎ های جلسات B2B و همچنین توانمند سازی صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق ارائه خدمات نرم‎ افزاری شامل تحقیقات بازار، بازاریابی، اخذ استانداردها و مجوزهای فروش، در مراکز iHiT قابل دستیابی است.

دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 9

زون اسباب بازی و رباتیک

بازی بین به دنبال برنامه های کاری خود در ارتباط با برگزاری شوروم های دائمی اسباب بازی، افتخار اجرایی کردن یکی دیگر از این نمایشگاه ها را تحت عنوان زون اسباب بازی و رباتیک در خانه نوآوری و فناوری ایران ( iHit ) دارد. این غرفه در محیطی به متراژ 30 متر مربع در سالن 37A نمایشگاه بین المللی تهران قرار دارد و محل نمایش دسته بندی های مختلفی از اسباب بازی های ایرانی میباشد.

خلاقیت و ساخت درجه یک در صنایع اسباب بازی و رباتیک مهم ترین دلیل بابت حضور در بازار های جهانی میباشد. در همین راستا 30 برند ایرانی محصولات خود را جهت حضور قدرتمند در صادرات در این زون به نمایش گذاشته اند.

دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 6
دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 11
دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 10

دسته بندی اسباب بازی ها

شوروم دائمی اسباب بازی آی هیت دارای دسته بندی های متنوعی از اسباب بازی های موجود در بازار ایران میباشد. اسباب بازی های ساختنی که میتواند ذهن و خلاقیت کودکان را به چالش بکشد در این شوروم حضور دارند. همچنین اسباب بازی هایی مانند کیت رباتیک برند مهارت افزا ( Skill up ) که محصول بسیاز متفاوتی در زمینه رباتیک و الکترونیک میباشد در این غرفه مشاهده میشود. اکثر محصولاتی که در این نمایشگاه به چشم میخورند از ظرفیت و قابلیت صادرات به کشور های خارجی بهره مند میباشند و میتوانند قدرت و کیفیت تولیدات داخلی را به دیگر کشور های جهان ثابت کنند.

شوروم اسباب بازی آی هیت کجاست؟

نشانی : تهران، بزرگراه چمران، خیابان سئول، نمایشگاه بین المللی تهران، سالن 37A

درباره نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید