صفحه اصلی / اسباب بازی / جشنواره اسباب بازی خوب

جشنواره اسباب بازی خوب

    جشنواره #اسباب_بازی_خوب به مناسب عید قربان تا عید غدیر در سایت بازی بین برگزار میگردد.

این جشنواره از عید قربان تا غدیر (10 تا 18 مرداد 1399) با مشارکت برندهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهارت‌افزا، نیکو تویز، آی توی، جی‌جی وی‌جی، نوباوه و بازی‌بین برگزار می‌شود. بر همین اساس، در این جشنواره بیش از 2300 عنوان اسباب‌بازی از 140 تولیدکننده ایرانی برای علاقه‌مندان در سایت بازی بین عرضه خواهد شد. همچنین 100 مدل اسباب‌بازی از محصولات 6 برند مشارکت کننده –کانون پرورش فکری، نیکو تویز، مهارت‌افزا، آی توی، جی‌جی وی‌جی و نوباوه– در این جشنواره با 20 تا 30 درصد تخفیف ارایه می‌شود.

بر اساس این خبر، اسباب‌بازی‌ها، سرگرمی‌ها و عروسک‌های کانون و چندین برند تولیدکننده اسباب‌بازی ایرانی در این رویداد اینترنتی، به فروش می‌رسد. این جشنواره با هدف معرفی و تبلیغ اسباب‌بازی‌های خوب، آموزشی و سازنده و رساندن این اسباب‌بازی‌ها به افراد جامعه با قیمت و تخفیف مناسب برگزار خواهد شد.جشنواره «اسباب‌بازی خوب» همچنین فرصتی را برای خانواده‌هایی که به خاطر موج دوم کرونا نمی‌توانند برای خرید اسباب‌بازی از خانه بیرون بروند، فراهم آورده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بازی‌بین به نشانی www.bazibin.com  این اسباب‌بازی‌ها را خریداری کنند.در عین حال، 25 جایزه 2میلیون ریالی به قید قرعه برای مشارکت کنندگان در این جشنواره در نظر گرفته شده است. یادآوری می‌شود این جشنواره با هشتگ‌های #اسباب‌_بازی‌_خوب، #رونق_تولید و #جهش_تولید، در فضای مجازی منتشر می‌شود. پیج اینستاگرام بازی بین با آدرس @BAZIBIN_SHOP اطلاعات این جشنواره را ارائه میکند.

درباره نویسنده :

من علاقه مند به بازی و و اسباب بازی هستم و همچنین عاشق راه اندازی کسب و کارهای جدید و نوآور

دیدگاهتان را بنویسید