صفحه اصلی / خرید از نمایشگاه دائمی (شوروم) سرمین اسباب بازی -فروشگاه اسباب بازی در تهران

خرید از نمایشگاه دائمی (شوروم) سرزمین اسباب بازی- فروشگاه اسباب بازی بزرگ در تهران

شوروم اسباب بازی های ایرانی در محل مجتمع فرهنگی سرچشمه با مساحتی نزدیک به 500 متر راه اندازی و تکمیل شده است. این شوروم که به صورت دائمی است میتواند یک نمایشگاه دائمی اسباب بازی قلمداد شود. سعی داریم همه برندهای اسباب بازی ایرانی را گرد هم بیاوریم و محصولات آنها را به صورت تک نمونه باز و بسته بندی به همراه مشخصات محصول به نمایش بگذاریم. و با تعامل نزدیکی که با تولیدکنندگان داریم کیفیت و ارزش محصولات را به همه افراد جامعه نشان دهیم. مخاطبین اصلی این شوروم: 1- مدیران مهد ها و مدارس و آموزشگاه ها 2- فروشگاه های اسباب بازی در تهران و شهرستان ها 3- تجار کشورهای همسایه 4- سازمان ها و نهاد ها و دیگر افراد جامعه که به اسباب بازی ایرانی نیاز دارند خواهد بود. سعی میشود با برگزاری رویداد هایی در این شوروم فرهنگ استفاده از اسباب بازی ایرانی ترویج داده شود. این شوروم با مشارکت مجموعه زندگی بهشتی، مجموعه سرچشمه (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) و مجموعه بازی بین با حمایت شورای محترم نظارت بر اسباب بازی ایجاد شده است.

برای خرید حضوری هم میتوانید به این شوروم (نمایشگاه دائمی اسباب بازی) که آدرس و موقعیت مکانی آن در بخش تماس با ما وجود دارد مراجعه نمایید و خرید های خودتون را به جای سفارش از سایت بازی بین حضوری انجام دهید و همان لحظه نیز تحویل بیگیرید. از ویژگی های این شوروم می توان به حضور 2300 اسباب بازی از 160 تولیدکننده اسباب بازی ایرانی اشاره کرد. ساعت کار این نمایشگاه از ساعت 10 الی 20 می باشد.

شوروم فروشگاه سرزمین اسباب بازی حرید حضوری 1
شوروم فروشگاه سرزمین اسباب بازی حرید حضوری 5
شوروم فروشگاه سرزمین اسباب بازی حرید حضوری 8
شوروم فروشگاه سرزمین اسباب بازی حرید حضوری 7

نمایشگاه دائمی اسباب بازی سرزمین اسباب بازی:

اسباب بازی هایی که در سایت بازی بین میبینید از طریق این شوروم به صورت حضوری عرضه میگردد. میتوانید با مراجعه به این مرکز از نزدیک کیفیت و عملکرد اسباب بازی ها را ببینید و سپس اقدام به خرید اسباب بازی مناسب خود از این فروشگاه اسباب بازی در تهران کنید. در این شوروم همه اسباب بازی ها در دسته بندی های مختلفی چیده شده است، اسباب بازی های چوبی، بازی های فکری، بازی های رومیزی، ماشین ها، عروسک ها و اسباب بازی های حرکنی مهارتی از این دسته ها هست، سعی شده است اطلاعات مختصری در خصوص هر اسباب بازی در کارتکسی کنار محصول به جهت خرید بهتر ارائه گردد. فروشگاه ها و مراکز آموزشی کارتکسی هایی را خواهند داشت که بدین طریق میتوانند لیست و تعداد محصولات مورد نظر خود را روی آن نوشته و به مسئولین شوروم برای جمع آوری و ارسال تحویل دهند.

شوروم فروشگاه سرزمین اسباب بازی حرید حضوری 9
شوروم فروشگاه سرزمین اسباب بازی حرید حضوری 6
شوروم فروشگاه سرزمین اسباب بازی حرید حضوری 4
شوروم فروشگاه سرزمین اسباب بازی حرید حضوری 10

مراسم افتتاحیه شوروم سرزمین اسباب بازی با حضور مسئولین امر در خرداد 98 برگزار گردید

در این مراسم علاوه بر حضوز اکثر تولیدکنندگان اسباب بازی، مسئولین فرهنگی کشور از جمله رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین قمی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آقای دکتر فاضل نظری، دبیر ستاد فناوری نرم و هویت ساز، آقای مهندس سجادی نیزی،و مشاور محترم وزیر آموزش و پرورش، آقای دکتر علی اکبرزاده حضور داشتند و به ایراد سخنرانی در زمینه اهمیت و نقش اسباب بازی پرداختند. سپس با حضور خبرنگاران، اقدام به افتتاح این نمایشگاه دائمی کردند.

خرید اسباب بازی فروشگاه اسباب بازی 1
خرید اسباب بازی فروشگاه اسباب بازی 2
خرید اسباب بازی فروشگاه اسباب بازی 3
خرید اسباب بازی فروشگاه اسباب بازی 4
خرید اسباب بازی فروشگاه اسباب بازی 6
خرید اسباب بازی فروشگاه اسباب بازی 7
خرید اسباب بازی فروشگاه اسباب بازی 8
خرید اسباب بازی فروشگاه اسباب بازی 5

در حاشیه مراسم افتتاح شوروم سرزمین اسباب بازی از چند پیشکسوت صنعت از اسباب بازی نیز تشکر و قدردانی شد

همانطور که اشاره شد در این برنامه که با حضور اهالی و فعالین صنعت اسباب بازی برگزار گردید ولیدکنندگان پیشکسوتی حضور داشتند که به پاس سال ها تلاششون از آنها تشکر شد. از آنجمله تولیدکنندگان میتوان به آقای مقصودپور از فکرآوران، و جناب رئیس دانا از تولیدی دانا اشاره کرد.

اسباب بازی 7
اسباب بازی 4
اسباب بازی 1
اسباب بازی 8
اسباب بازی 5
اسباب بازی 6
اسباب بازی 2
اسباب بازی 3

آدرس شوروم سرزمین اسباب بازی (جهت خرید حضوری) : تهران، پایین تر از میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، کوچه صیرفی پور، جنب مجموعه سرچشمه، بن بست سعدی، شوروم سرزمین اسباب بازی

تلفن: 09928299599

بازدید ها  و برخی رویدادهای شوروم سرمین اسباب بازی:

در یکسالی که این نمایشگاه دائمی اسباب بازی ایجاد شده است بازدید مسئولین و برگزاری رویداد ها متعددی را داشتیم. که در ذیل  به آن اشاره میکنیم.

بازدید رئیس سازمان اوقاف

خرید اسباب بازی 2

بازدید تاجر ترک و آقای قاسمی

خرید اسباب بازی 4

برگزاری کلاس آموزش مربی

خرید اسباب بازی 8

بازدید رئیس شبکه امید

خرید اسباب بازی 6

برگزاری جلسه کارگروه اسباب بازی چوبی

خرید اسباب بازی 12

بازدید انیمیشن ساز های روسیه

خرید اسباب بازی 11

بازدید آقای صنعتکار و حسینی

خرید اسباب بازی 9

بازدید مشاور دکتر ستاری

خرید اسباب بازی 7

بازدید آقای لولاگر از هوپا

خرید اسباب بازی 3

بازدید حاج حسین یکتا

خرید اسباب بازی 10

کارگروه بازی های رومیزی

خرید اسباب بازی 5

کارگروه اسباب بازی رباتیک

خرید اسباب بازی 1 1