صفحه اصلی / چگونگی خرید اینترنتی اسباب بازی و معرفی 10 فروشگاه اینترنتی اسباب بازی

چگونگی خرید اینترنتی اسباب بازی و معرفی 10 فروشگاه اینترنتی اسباب بازی

امروزه بیشتر مردم تمایل دارند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.خرید اینترنتی متنوع ترین و جدیدترین روش خرید در حال حاضر است همچنین خرید اینترنتی و آنلاین این امکان رابه افراد جامعه می دهد که به خرید و لیست کالای روزانه خود سرعت ببخشند و بدون هیچ جابه جایی و صرف هزینه و اتلاف وقت و با چند کلیک کردن به سهولت خرید آنلاین خود را ثبت کنند، امروزه خرید اینترنتی اسباب بازی هم به لیست خرید خانواده ها اضافه شده و خانواده ها می توانند اسباب بازی مناسب فرزند خود را هم از این طریق خریداری کنند. ما در این مقاله سعی بر آن داریم عوامل موثر به گرایش مشتریان به خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی اسباب بازی و ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب را بررسی کنیم و نکاتی را که باید در خرید اینترنتی اسباب بازی رعایت کنیم را بیان کنیم.

ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی اسباب بازی مناسب

برای اینکه خرید اینترنتی اسباب بازی رضایت بخشی داشته باشیم باید فروشگاه مناسبی را انتخاب کنیم که همه شرایط برای یک خرید عالی را دارا باشد.
یکی ازاین شرایط داشتن تنوع کامل محصولات اسباب بازی است که شما مخاطب عزیزبتوانید خرید مورد نظر خود را با طیف وسیع ومقایسه بهتر بین محصولات، سبد خرید خود را کامل کنید.

از دیگر موارد مورد بررسی دسته بندی و طبقه بندی محصولات فروشگاه است تا بتوانید بهتر و سریعترخریدهای مورد نظر خود را تکمیل کنید، میتوانید با انتخاب فروشگاه اینترنتی اسباب بازی مناسب دراین زمینه که محصولات خود را به تفکیک سرگرمی، ساختنی، حرکتی و مهارتی وفکری، آموزشی و … داشته باشد محصول را انتخاب نمایید.

قیمت مناسب و به صرفه از دیگر موارد مهم در هنگام ثبت سفارش است که بتوانیم خرید را از فروشگاهی انجام دهیم که قیمت ها طبق تعرفه بازار فروش باشند.
داشتن بسته بندی با کیفیت و محکم که باعث سالم رسیدن سفارش به مقصد باشد یکی دیگر ازدغدغه ها در خرید اینترنتی اسباب بازی است که علاوه بر داشتن بسته بندی شیک و جذاب باید به آن توجه کرد.

از دیگر مسائل خرید اینترنتی برای شما خریداران اسباب بازی دریافت سریع با هزینه به صرفه است که بتوانید سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.ارسال بسته ها میتواند به دو صورت انجام شود، ارسال با پیک که زمان ارسال باید کمتراز شش ساعت از زمان کاری باشد، روش دیگر ارسال با اداره پست است که بسته ها روز بعد از ثبت سفارش تحویل اداره پست خواهند شد و با یکی از دو روش پست پیشتاز یا معمولی میانگین 3 الی 10 روز به دست شما می رسد. زمان دریافت بسته های پستی به مقصد بستگی به فاصله مکانی شما و انبار ارسالی خواهد داشت. توجه داشته باشید که بعد از انتخاب روش ارسال پستی شماره پیگیری مرسوله پستی را از پشتیبانی دریافت کنید.

اطمینان و امنیت در خرید اینترنتی اسباب بازی

اولین مسئله مهم در خرید اینترنتی اسباب بازی انتخاب یک سایت معتبر و قابل اعتماد است که بتوان بدون نگرانی سفارش خود را ثبت کنید زیرا که برای ثبت سفارش در سایت ملزم به این هستید که اطلاعات مهمی مانند آدرس محل سکونت، شماره تماس، آدرس ایمیل درسایت ثبت کنید همچنین قرار است برای خرید محصول نیز هزینه ای پرداخت کنید پس فروشگاه آنلاین مورد انتخاب شما باید دارای چندین مولفه باشد تا بتوانید به آن اعتماد کنید و اعتبار آن را بسنجید. با ما باشید تا دراین بخش ویژگی های یک سایت معتبر و قابل اعتماد در خصوص خرید اینترنتی اسباب بازی را باهم بررسی کنیم.

1- وجود نماد الکترونیک در سایت های فروش اسباب بازی

وجود نماد الکترونیک در سایت نشان از معتبر بودن آن سایت اسباب بازی دارد، این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک ارائه شده وبا کلیک کردن بر روی آن نماد می توان اطلاعات مالک آن سایت را مشاهده کرد. این لوگو فقط به وب سایت های فروشگاهی تعلق می گیرد. در وب سایت هایی که اینماد وجود دارد متعهد بر این هستند که در فروش اینترنتی رضایت خریداران خود را جلب کنند، همچنین اینماد وظیفه دارد شکایات و مشکلات آن سایت را رسیدگی کند، در هنگام مشاهده اینماد توجه داشته باشید که این نماد فقط یک عکس نباشد و بتوان با کلیک کردن بر روی آن شناسه کسب و کارآن فروشگاه اینترنتی اسباب بازی را مشاهده کرد. معمولا اینماد بر روی صفحه اصلی و درپایین صفحه قابل رویت است.

2-وضعیت امن درگاه پرداخت فروشگاه های اینترنتی اسباب بازی

بررسی درگاه پرداخت امن در ثبت سفارش یکی از روش های آشنایی با سایت معتبر است حتما قبل از انجام پرداخت وجه از این موضوع مطمئن شوید زیرا که خرید اینترنتی ملزم به وارد کردن اطلاعاتی از قبیل ثبت شماره کارت، رمز دوم کارت ((PIN2، کد اعتبارسنجی دوم((CVV2، تاریخ انقضای کارت، پست الکترونیکی(اختیاری) و….. است برای همین اگر این اطلاعات را در سایت جعلی وارد کنید شخص می تواند به اطلاعات حساب بانکی شما دسترسی پیدا کند.
یکی از نکات ضروری که در همه آدرس های اینترنتی وجود دارد shaparak.ir است که راهی ایمن برای تشخیص معتبر بودن صفحه پرداخت است.برخی از سایت های تقلبی این آدرس را به صورت های Shaaparak.ir ، Shapaaarak.ir و یا Shaparaak.ir تغییر می دهند. اگر دقت کافی را در این گونه موارد نداشته باشید ممکن است در دام کلاهبرداری های اینترنتی بیفتید و اطلاعات بانکی شما به سرقت برود.

3- توجه به نظرات متقاضیان خرید اینترنتی اسباب بازی

یکی از دغدغه های خریداران اینترنتی قبل از هر ثبت سفارشی، رضایت از کیفیت و کارایی محصولات است. یکی از راه های اطمینان از خرید اینترنتی دانستن نظرات دیگر کاربران است، که به شما خریداران کمک می کند خرید بهتری انجام دهید و ریسک کمتری در خرید اینترنتی اسباب بازی خود داشته باشید، اگرچه نظرات مشتریان ممکن است دقت و کارایی چندان درستی داشته باشد اما تاثیر قوی بر رفتار مخاطب دارد. ثبت نظرات و دیدگاه ها در فروشگاه های آنلاین اسباب بازی باعث افزایش رضایت و کیفیت سایت خواهد شد. ثبت این نظرات علاوه بر مفید بودن برای دیگر کاربران برای فروشندگان و تولیدکنندگان نیز اهمیت بسیاری دارد زیرا باعث می شود آنها محصولات خود را بهتر و با کیفیت بیشتری عرضه کنند. همچنین صفحات مجازی فروشگاه های اینترنتی اسباب بازی در شبکه های اجتماعی قابلیت خوبی برای دسترسی به نظرات کاربران ایجاد می کند.

4- خرید از فروشگاه آنلاین اسباب بازی معتبر و شناخته شده

خرید از سایت های آشنا و معتبر می تواند ریسک خرید آنلاین را کاهش دهد، باید توجه داشته باشیم که بعد از هر جستجو تعداد قابل توجه ای صفحه پیش رویمان باز می شود ولی همه صفحات و نتایج معتبر و قابل اعتماد نیستند، نتایجی که در صفحات ابتدایی گوگل نشان داده می شود می تواند مورد اطمینان بیشتری باشد ولی لزوما نشان دهنده اعتبار فروشگاه نیست برای اطمینان بیشتر میتوانید از دوستان و آشنایان پرس و جو کرده و همچنین بخش های مختلف سایت همچون درباره ما و تماس با ما را بررسی کنید.

5- حضورداشتن فروشگاه آنلاین اسباب بازی در شبکه های اجتماعی دیگر

اکثر فروشگاه های آنلاین و سایت های فروش اسباب بازی تا حدود زیادی در دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و…. حضور دارند و از طریق آنها هم می توانند با شما ارتباط برقرار کرده و پاسخگوی شما باشند بنابراین حتما قبل از ثبت سفارش و یا استفاده از خدمات یک سایت از حضور آنها در دیگر رسانه های اجتماعی مطمئن شوید تا در صورت نیاز با استفاده ازاین رسانه ها با فروشگاه آنلاین مورد نظر ارتباط برقرار کنید.

چگونگی استفاده از تخفیفات در خرید اینترنتی از فروشگاه اسباب بازی

 

1- دنبال کردن فروشگاه آنلاین در دیگر فضاهای مجازی

 

یکی ازراه های اطلاع از تخفیفات و جشنواره های تخفیف در سایت دنبال کردن آن مجموعه در فضاهای مجازی دیگر از جمله اینستاگرام و تلگرام می باشد، زیرا که راهی بسیار آسان و سریع برای اطلاع از جشنواره های تخفیف است. در این صفحه علاوه بر معرفی محصولات و آشنایی با کارایی و کاربرد آنها میتوان از زمان این تخفیفات نیز آگاه شویم و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذاریم.

2- اطلاع دادن از طریق پیامک

 

از دیگر راه های مطلع شدن از تخفیفات فروشگاه آنلاین ارسال پیامک و اطلاع رسانی از این طریق به دنبال کنندگان و مشتریان خود است تا کاربرانی که کمتر در فضای مجازی حضور دارند نیز بتوانند از تخفیفات و جشنواره های تخفیف استفاده کنند.

3-مراجعه به وب سایت فروشگاه اسباب بازی در بازه های زمانی اعیاد

 

معمولا فروشگاه ها در بعضی از اعیاد و بازه های زمانی خاص که زمان مناسبی برای هدیه دادن است روی اکثر محصولات خود تخفیفات قابل توجهی میگذارند. فروشگاه های آنلاین اسباب بازی نیز مانند این فروشگاه ها از این جشنواره های شگفت انگیز برخوردارند که خریداران آنلاین اسباب بازی بتوانند از این فرصت برای خرید اسباب بازی مورد نیاز خود اقدام کنند و محصول مورد نظر خود را با قیمتی باور نکردنی خریداری کنند. از جمله زمان های مناسب برای استفاده از این تخفیفات عید غدیر، عید قربان، عید نوروز،شب یلدا و… است.

خرید اینترنتی اسباب بازی از دیجی کالا و اسنپ

 

فروشگاه های اینترنتی با تنوع بسیار زیادی در رقابت با هم در فضای مجازی در حال فعالیت هستند. از جمله این فروشگاه های اینترنتی میتوان دیجی کالا را قویترین فروشگاه اینترنتی در ایران نام برد که اکثر خریداران اینترنتی تمایل دارند برای تامین محصول مورد نظر با جست و جو در دیجی کالا و مقایسه این فروشگاه با دیگر رقبا خرید خوبی را تجربه کنند. فروشگاه های اینترنتی به طور مداوم در حال بهبود عملکرد وب سایت خود برای ادامه رقابت و داشتن سابقه ای خوب در بین متقاضیان خرید هستند، اما به رغم این تلاش و سعی بر داشتن مزایا ،از یک سری معایب و کاستی هم برخوردار هستند که باعث یک سری انتقادات در بین خریداران اینترنتی شده است از جمله مزایا دیجی کالا
1-تحویل به موقع کالا
2-بررسی موجودی کالا برای جلوگیری از ناموجود شدن کالا
3-دسته بندی و جست و جو محصولات
4-تنوع زیاد
5- امکان مرجوعی کالا

و از جمله معایب دیجی کالا
1-ارسال طولانی و زمان بندی نامناسب
2-دسته بندی های بسیار زیاد
3-محتوای غیر قابل اعتماد
4-قیمت ها همیشه رقابتی نیست

یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی شناخته شده که به تازگی به این بازار رقابت پیوسته، اسنپ است. در این اپلیکیشن که اوایل به عنوان حمل و نقل و جابه جایی مسافران از آن استفاده می شد امروزه می توان به عنوان یک فروشگاه اینترنتی نیز به آن نگاه کرد. فروش اسباب بازی نیز علاوه بر وب سایت های دیگر در اسنپ و دیجی کالا قابل تهیه می باشد.

معرفی فروشگاه های اینترنتی اسباب بازی