صفحه اصلی / مراکز پخش اسباب بازی ایرانی و 10نکته کلیدی در خصوص خرید عمده اسباب بازی

از آنجائیکه بازی بین بدون واسطه کالاها را از خود کارخانجات تولیدکننده اسباب بازی  تامین می کند، می تواند پاسخگوی نیاز شما برای خرید و تامین کالای مورد نظر با قیمت و شرایط  مناسب باشد. بدین جهت فرم زیر را پر نمایید و یا با شماره 36616031-021 , 09928299599 و یا از بخش تماس با ما ارتباط بگیرید تا امکان خرید عمده برای شما مهیا گردد.

ثبت نام خرید عمده اسباب بازی

تصویر مجموعه (اختیاری)
انواع فایل های مجاز : jpg, jpeg, png, gif.
نوع مجموعه:(ضروری)
شوروم فروشگاه سرزمین اسباب بازی حرید حضوری 5

مراکز پخش اسباب بازی ایرانی و 10 نکته کلیدی در خصوص خرید عمده اسباب بازی

خرید عمده اسباب ب

با توجه به چالش خریداران اسباب بازی در پیدا کردن مجموعه مناسب توزیع اسباب بازی، در این مقاله سعی داریم شما را با چگونگی انجام خرید عمده اسباب بازی و نکاتی که می بایست برای انتخاب توزیع کننده مناسب در نظر بگیرید آشنا کنیم. یکی از دغدغه های شما فروشگاه داران اسباب بازی داشتن خرید آسان و به صرفه است که بتوانید نیازهای مخاطبین خود را در بازار متنوع اسباب بازی با انتخابی درست تامین کنید. انتخاب یک سیستم پخش اسباب بازی مناسب ازبین طیف وسیعی از عرضه کنندگان اسباب بازی به عنوان تامین کننده بسیار حائز اهمیت است. از اینرو با ما همراه باشید تا مراکز مختلف توزیع اسباب بازی در تهران و شهرهای دیگر را معرفی کنیم و نکات کاربردی در خصوص خرید عمده اسباب بازی را ارائه کنیم.

1-  روش های خرید عمده اسباب بازی ایرانی

شما متقاضیان خرید عمده اسباب بازی برای انجام این فرآیند روش های مختلفی را پیشرو دارید از جمله خرید اسباب بازی به صورت حضوری؛ ثبت سفارش تلفنی و یا خرید آنلاین که با توجه به شرایط خود بتوانید روش مناسبی را انتخاب کنید.

1-1- خرید عمده اسباب بازی به صورت حضوری

در روش خرید اسباب بازی به صورت حضوری تمایل دارید که با گشت و گذار در بین اسباب بازی ها و لمس کیفیت اسباب بازی از نزدیک، خرید خودرا بارضایت انجام دهید، از دیگر مزایای خرید عمده اسباب بازی به صورت حضوری این است که میتوانید امکان گفتگو مستقیم با کارشناسان فروش و مطرح کردن نظرات و انتقادات خود را داشته باشید و بتوانید با انتخابی بهتر، امکان مرجوعی کالا خود را به حداقل برسانید. در این روش در خصوص خرید انبوه به دو صورت میتوان کالاهارا تامین کرد که در روش اول بازدید از شوروم های اسباب بازی و آشنا شدن با محصولات و برندهای مختلف است که انتخاب شوروم کامل و جامع میتواند خرید را برای شما رضایت بخش کند که در این شیوه بعد از سفارش گذاری سفارش ثبت شده و در آینده نزدیک آن را تحویل خواهید گرفت، در روش دوم که بیشتر شبیه پخش های سنتی بازار هستند و فضای آن متفاوت از شوروم است، امکان تحلیل و بررسی محصول به صورت مستقیم وجود ندارد

2.1 خرید عمده اسباب بازی به صورت تلفنی

در خرید عمده اسباب بازی از طریق تماس تلفنی میتوانید از طریق ارتباط با واحد فروش مجموعه از لیست محصولات موجود مطلع شوید و با هماهنگی تیم فروش، لیست خرید خود را کامل کنید. متقاضیان خرید اسباب بازی همچنبن میتوانید با جستجو در شبکه های مجازی لیستی از شماره های تماس مربوط به توزیع کنندگان اسباب بازی را تهیه نمایید و با مقایسه شرایط همکاری، بتوانند گزینه مناسبی را انتخاب کنید

3-1 خرید عمده اسباب بازی به صورت آنلاین

شما خریداران اسباب بازی علاوه بر دو روش حضوری وتلفنی میتوانید به صورت آنـــــــلاین نیز خرید خود را ثبت کنید به این صورت که برای ثبت خرید عمده اسباب بازی میتوانید از طریق سایت های تخصصی، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی با مراکز توزیع پخش اسباب بازی ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم از قبیل لیست محصولات موجود، لیست قیمت پخش اسباب بازی را کسب کنید .از جمله مزایای خرید اینترنتی این است که میتوانید زمان خود را به درستی مدیریت کنید و با مقایسه مراکز پخش متعدد تنوع و قیمت محصولات را به سهولت مورد بررسی قرار دهید و همچنان با انجام این کار نقشی در کاهش صرف زمان، انرژی و ترافیک داشته باشید.

خرید عمده اسباب بازی از بازی بین

10 نکته کلیدی در هنگام خرید عمده اسباب بازی

 

برای خرید عمده اسباب بازی چند نکته برای خریداران عمده حائز اهمیت است که در اینجا به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد.

1-1 قیمت مناسب

یکی از موضوعاتی که برای داشتن خریدی بهتر برای شماحیاتی است یافتن سیستم پخشی ست که لیست قیمت های آن، قیمت تولید کننده و بروز باشد این در صورتی است که آن مجموعه با تولیدکنندگان اسباب بازی همکاری خوبی داشته باشد و متوالی محصولات را از تولید کننده به صورت انبوه و متنوع خریداری کند. طبیعتا در بازار اسباب بازی تعداد زیادی از توزیع کنندگان اسباب بازی به صورت عمده فعالیت دارند که شما به عنوان متقاضی خرید انبوه اسباب بازی می توانید با مقایسه این مراکز سیستمی را انتخاب کنید که از نظر اقتصادی همه شرایط را برای شما خریداران اسباب بازی دارا باشد.

 2-1 تنوع محصول

پیدا کردن یک مرکز اسباب بازی که محصولات را متنوع و کامل در یک فضا گرداوری کرده باشد برای مخاطبی که لیست بلند بالایی از مایحتاج مخاطبین خود داشته باشد بسیار ارزشمند است و باعث سهولت در خرید و جلوگیری از اتلاف وقت خواهد شد به همین سبب برای ثبت سفارش عمده اسباب بازی ترجیح می دهید به مرکزی مراجعه کنید که همه نیازهایتان را از لیست موردنظر خود تامین کند و نیازی به مراجعه به چندین مرکز متعدد نداشته نباشید. بازدید از شوروم های کامل و جامع باید شامل محصولاتی اعم از گروه های ساختنی و استیم، فکری آموزشی، سرگرمی، حرکتی مهارتی، عروسک، بازی های رومیزی، چوبی و طبیعت باشد.
مجموعه بازی بین به عنوان یک شوروم و پخش اسباب بازی سعی بر آن دارد که با داشتن تنوعی کامل و همکاری با برند های ایرانی تجربه خرید لذت بخشی را برای شما رغم بزند.

3-1 دسترسی آسان

دسترسی آسان در رسیدن به مقصد، تسریع در سفارش گذاری و تامیین کالا، یکی از مسائلی است که همیشه برای شما خریداران عمده اهمیت دارد با توجه به ترافیک های سنگین به خصوص در کلان شهرها وجود پخش های اسباب بازی در مراکز شهر این امکان را به برای شما فراهم میکند که در کمترین زمان ممکن خرید خود را ثبت و سفارش گذاری را انجام دهید.

4-1 مشاوره با کارشناسان فروش

یکی از مهم ترین نکات در ثبت سفارش عمده اسباب بازی حضور کارشناسان و مشاوران حرفه ای در کنار شماست تا با مشاوره و تجارب چندین ساله خود در خرید عمده اسباب بازی به شما اسباب بازی های محبوب و مناسب مخاطب شما را معرفی کند. انتخاب مراکز عمده که در آن کارشناسان با تجربه حضور داشته باشند از جمله مواردی است که باید در مورد آن تحقیق و تفحص نمود زیرا که آنها با دانش بالای خود نیاز ها و علایق کودکان را به درستی تشخیص می دهند.

5-1 اطلاع از محصولات جدید

مطلع شدن به موقع از محصولات جدیدی که وارد بازار شده اند و تهیه سریع آنها می تواند در رقابت فروش برای هر کسب وکاری بسیار موثر باشد. راه های مختلفی برای اطلاع از تولید محصولات و ورود آنها به بازار وجود دارد اعم از ارتباط با کارشناسان فروش، که می توانند شمارا ازاین تولیدات جدید مطلع کنند، همچنین شما خریداران اسباب بازی می توانید با استفاده از فضای مجازی و با جستجو در سایت های متعدد و از طریق ارتباط برقرار کردن با اپلیکیشن های متفاوت از تولیدات جدید اسباب بازی ها مطلع شوید.

6-1 هزینه ارسال به صرفه

بعد از تکمیل و آماده سازی سفارش، دیگر موضوع مورد اهمیت هزینه ارسال مقرون و به صرفه است که بستگی به حجم خرید و موقعیت مکانی انبار مورد نظر دارد. در صورتی که انبار پخش اسباب بازی و فروشگاه شما در یک شهر باشند با کمک وسیله نقلیه باری سفارش برای شما ارسال خواهد شد اما اگر انبار پخش و مقصد شما در یک شهر نباشند با کمک باربری های بین شهری میتوانید محموله خود را جابه جا کنید در این صورت نیز برای انتخاب باربری مناسب کمک گرفتن از آن مجموعه یکی از راه های پیش روی شماست. دیگر روش ارسال استفاده از وسایل حمل و نقل بین شهری است که بار مستقیما از انبار مورد نظر تا فروشگاه شما ارسال خواهد شد.

7-1 بازدید از شوروم اسباب بازی

در هنگام خرید دیدن و لمس محصولات میتواند برای هر مخاطبی جذاب و خوشایند باشد. در خرید سفارش عمده اسباب بازی با حضوریافتن در شوروم های اسباب بازی میتوانید، این امکان را برای خود فراهم کنید. بازدید از شوروم این امکان را به شما می دهد که کیفیت ، ابعاد و کارایی محصولات از نزدیک مشاهده کنید و با مقایسه محصولات سفارش خودرا به درستی ثبت نمایید، در غیر این صورت اگر خرید شما در فضایی خارج از شوروم باشد امکان مشاهده اسباب بازی ها خارج از بسته بندی برای شما وجود ندارد. چیدمان مناسب اسباب بازی ها بر اساس سن یا برند می تواند خریدی بهتر را برای شما رغم زند.

 8-1 امکان مرجوعی کالا

یکی از دغدغه های شما فروشگاه داران عزیز این است که سفارش خود را از محصولات پرفروش و مجبوب بازار تهیه نمایید تا بتوانید آنهارا به راحتی در فروشگاه خود به فروش برسانید. اگر در زمان ثبت سفارش دقت لازم را داشته باشید قطعا در این مرحله به مسئله مرجوعی کالا نیازی نخواهید داشت اما باتوجه به رعایت این نکات در هنگام ثبت سفارش با پخش موردنظر این موضوع را مطرح نمایید که امکان مرجوعی کالا برای شما وجود داشته باشد. به حداقل رساندن مرجوعی کالا مستلزم این است که در هنگام سفارش گذاری با کمک گرفتن از کارشناسان مجرب سفارش خود را با داشتن کمترین مرجوعی ثبت نمایید

9-1 امکان داشتن خرید های خرد به صورت عمده

تنوع بالای محصولات در فروشگاه می تواند این امکان را به مخاطب بدهد تا از بین محصولات متنوع خرید خود را انجام دهد و این باعث می شود که مخاطب تمایل بیشتری برای خریدهای بعدی از آن فروشگاه را داشته باشد. در هنگام سفارش گذاری اگر به این موضوع دقت نمایید با تنوع کامل تری می توانید به فعالیت فروشگاه خود ادامه دهید، اگر سفارش گذاری را در سیستم پخشی انجام دهید که این قابلیت را داشته باشد که لیست سفارش شما به صورت خرد نه کارتنی ثبت شود این موضوع را به درستی میتوانید مدیریت کنید که با کمترین هزینه ممکن و در نظر گرفتن فضای انبار سفارش خود را به انجام برسانید.

10-1 خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب

از جمله مسائل مهم بعد از خرید که باعث آسوده خاطرشدن شما مخاطبین خواهد شد این است که محصولات خدمات پس از فروش را داشته باشند که اگر به هر دلیلی محصول معیوب یا ناقص بود با داشتن پشتیبانی می توان مشکل را برطرف نمود.

روش پرداخت

 

1) خرید نقـــــــــــــدی عمده اسباب بازی:

تعدادی از توزیع کنندگان اسباب بازی، امکان همکاری به صورت چکی را ندارند و فقط به صورت نقدی کار می کنند و این ممکن است فقط برای ابتدای آشنایی و همکاری باشد و بعد از گذشت چندماه از همکاری، شرایط پرداخت تغییر پیدا کند.

2) خرید چــــــــــکی عمده اسباب بازی:

در بعضی از فروشگاه های اسباب بازی با توافق و همکاری بین شما و تامین کننده اسباب بازی خرید به صورت چک برای شما فراهم می شود که در این صورت شما بعد از خرید و ثبت سفارش، می توانید هزینه خرید کالا را به صورت چکی پرداخت نمایید، سررسید و ذکر تاریخ در چک بستگی به توافق بین شما وطرف قراردادتان دارد.

3) خرید امــــــانی عمده اسباب بازی:

تامین کالا اسباب بازی در برخی از فروشگاه ها به صورت امانی صورت می گیرد. در این روش تامین کننده با توجه به نیاز مشتری محصولات را ارسال و توزیع می کند و پس از فروش در مدت زمان توافق شده در قرار داد آمار کالاهای فروش رفته در فروشگاه به تامین کننده اعلام، فاکتور صادر و بنا بر شرایط پرداخت مبلغ، به صورت نقد یا چک پرداخت شود.