صفحه اصلی / اسباب بازی / نمایشگاه های دائمی (شوروم) اسباب بازی بازی‌بین

نمایشگاه های دائمی (شوروم) اسباب بازی بازی‌بین

نمایشگاه دائمی (شوروم) سرزمین اسباب بازی

مجموعه بازی‌بین در کنار ارائه خدمات تخصصی در حوزه اسباب بازی به صورت مجازی و در بستر اینترنت، مجری و برگزار کننده نمایشگاه های دائمی (شوروم) اسباب بازی در سطح گسترده نیز میباشد. از جمله این موارد شوروم سرزمین اسباب بازی سرچشمه میباشد.
اولین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی در حوزه اسباب بازی های تولید داخل کشور، مجموعه سرزمین اسباب بازی واقع در مرکز شهر تهران (میدان بهارستان) میباشد. این شوروم در سال 1398 افتتاح شده و تا به امروز افتخار خدمت به علاقه مندان اسباب بازی را داشته است.
شما میتوانید علاوه بر خرید اینترنتی از مجموعه بازی بین، به سرزمین اسباب بازی مراجعه کرده و از بازدید و مقایسه محصولات به صورت حضوری بهره منده شده و همان لحظه خرید خود را انجام داده و اسباب بازی مد نظرتان را تحویل گرفته.

n00689762 r b 008
n00689762 r b 001

افتتاحیه

افتتاحیه اولین شوروم (نمایشگاه دائمی) اسباب‌بازی‌های ایرانی و بررسی و تحلیل نقش اسباب‌بازی به عنوان یک کالای فرهنگی هویت‌ساز، دوشنبه ۲۰ خردادماه 1398 در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه برگزار شد.
در این افتتاحیه، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نیری دبیر ستاد فناوری نرم و هویت‌ساز ریاست جمهوری و… حضور داشتند.

جناب آقای مهندس محمد حسین نخ چی مدیر نمایشگاه دائمی سرزمین اسباب بازی، با بیان علت شکل گیری این نمایشگاه که برگرفته از فعالیت ها کشورهای توسعه یافته برای معرفی اسباب بازی است اعلام کرد این نمایشگاه بستری مناسب برای فروشگاه داران، پخش کنندگان، تجار اسباب بازی خارجی، مدیران مدارس، مهد ها و خانه های بازی است که بتوانند محصولات ابرانی را با دسته بندی های متفاوت و به تفکیک برند از نزدیک ببینند و تست کنند و سپس بتوانند سفارش گزاری کنند تا محصولات از تولیدکنندگان دریافت شود و به آنها ارائه گردد.

n00689762 r b 009
n00689762 r b 006
n00689762 r b 005
n00689762 r b 003
3111887

اهداف

از جمله اهدافی که موجب برپایی و راه اندازی این شوروم شده است میتوان به توسعه و ارج نهادن تولیدات داخلی اشاره نمود. مجموعه بازی بین با نظر به اینکه تعامل نزدیکی با تولیدکنندگان اسباب بازی کشور دارد بستری را برای ارائه و نمایش کیفیت و ارزش های محصولات ایرانی را فراهم آورده است.
همچنین مدیران مدارس و آموزشگاه ها، مهد های کودک، فروشگاه های اسباب بازی در تهران و شهرستان ها، سازمان ها و نهاد های مربوطه و … با توجه به اینکه دسته بندی های کاملی از اسباب بازی ها در این نمایشگاه وجود دارد میتوانند اقدام به تهیه کالا های مورد نیاز خود کرده و از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

n00689762 r b 000

ویژگی ها و ظرفیت های موجود

سرزمین اسباب بازی در محیطی به مساحت 500 متر مربع واقع شده است و ظرفیت جا دادن تمام تنوع های کالایی در حوزه اسباب بازی را دارد. مجموعه فرهنگی سرچشمه که سرزمین اسباب بازی در طبقه -1 آن قرار دارد دارای فروشگاه نوشت افزار نیز میباشد.
فروشگاه نوشت افزار دقیقا در طبقه بالا از سرزمین اسباب بازی قرار دارد و این امکان را به مراجعه کنندگان میدهد که علاوه بر تهیه اسباب بازی، نیاز های نوشت افزاری خود را نیز بر طرف کنند.
در حال حاضر در شوروم سرزمین اسباب بازی نزدیک به 4000 تنوع کالایی از 200 برند و تولید کننده ایرانی موجود است.

n00689762 r b 002

دسته بندی اسباب بازی ها

شوروم دائمی سرزمین اسباب بازی دارای دسته بندی های کامل و مختلفی از تمام اسباب بازی های موجود در بازار ایران میباشد. شما میتوانید با توجه به سن کودکان از محصولات مناسب رده سنی ایشان استفاده کنید. اسباب بازی ها در 6 رده سنی مختلف دسته بندی شده اند.
اسباب بازی های مناسب رده سنی 0 الی 1 سال، 1 الی 3 سال، 3 الی 5 سال، 5 الی 8 سال، 8 الی 12 سال و 12 سال به بالاتر در این مجموعه در دسترس میباشد.

همچنین علاوه بر دسته بندی بر اساس رده سنی، سرزمین اسباب بازی شامل بازی های مختلفی در دسته های آموزشی، چوبی، بازی های فکری، اسباب بازی های پسرانه، اسباب بازی های دخترانه، اسباب بازی های خارج از منزل و فیزیکی، بردگیم، بازی های کارتی، علمی و الکترونیک و استم میباشد.
که با توجه به نیاز و علاقه کودکان میتوانید از این دسته ها در جهت رشد و یادگیری کودکان استفاده کنید.

شوروم سرزمین اسباب بازی کجاست؟

شوروم سرزمین اسباب بازی واقع در شهر تهران میباشد. آدرس دقیق این نمایشگاه به شرح زیر است :
تهران، پایین تر از میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، کوچه صیرفی پور، جنب مجموعه سرچشمه، بن بست سعدی، شوروم سرزمین اسباب بازی

📞 تلفن : 02136610541

پرویز کرمی، دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق در این ویدیو به معرفی شوروم سرزمین اسباب بازی میپردازد.

دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 1

نمایشگاه دائمی (شوروم) اسباب بازی آی هیت

مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان سیاست‌گذار و خط‌مشی‌گذار حوزه دانش‌بنیان در کشور به دنبال ایجاد فرصت‌هایی برای توسعه همکاری بین‌المللی شرکت‌ها و محصولات دانش‌بنیان است. امروز محصولات فناورانه داخلی به مرحله‌ای از رشد و بلوغ رسیده که می‌تواند در بازارهای بین‌المللی با شرکت‌ های تراز اول دنیا به رقابت بپردازد. خانه نوآوری و فناوری ایران (Iran House of Innovation and Technology) محلی برای نه تنها نمایش، بلکه عرضه و فروش محصولات دانش‌بنیان به سایر کشورهاست. بعد از برپایی این برنامه در سه کشور کنیا، آذربایجان و سوریه، این بار خانه نوآوری و فناوری ایران به صورت دائمی در کشور راه‌اندازی شده تا رونق ‌بخش صادرات خارجی در حوزه دانش‌ بنیان باشد.

در این مرکز دستاوردهای دانش بنیان در حوزه های مختلف همچون مواد پیشرفته، صنایع خلاق، زیست فناوری، اسباب بازی و رباتیک و سایر حوزه ها که قابلیت صادرات دارند، به نمایش گذاشته می شود.

این خانه های نوآوری و فناوری توسط معاونت علمی و مرکز تعاملات این معاونت راه اندازی شده است و در مواقع لازم وزارتخانه ها می توانند درخواست داشته باشند که دستاوردهای یک حوزه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود. همچنین بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با خانه های نوآوری و صادرات ایران در کشورهای دیگر، هیات های تجاری می توانند از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان صادراتی در این مکان بازدید کنند.

دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 7

افتتاحیه

صبح روز دوشنبه ۷ تیرماه سال ۱۴۰۰؛ خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) در آیین بهره‎ برداری از طرح‎ های ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح گردید. این مراسم توسط جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهور، جناب آقای دکتر ستاری معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر محسنی بندپی استاندار محترم تهران به صورت ویدیو کنفرانس اجرا شید و خانه نوآوری و فناوری ایران به صورت رسمی افتتاح گردید.

آقای قلعه‌نویی در آئیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: “ما از سال گذشته با حمایت های معاونت علمی و فناوری، خانه‌ های نوآوری و فناوری را در چند کشور هدف صادراتی تاسیس کردیم. خانه نوآوری و فناوری ایران در تهران تحت عنوان (iHiT) در محل نمایشگاه بین ‎المللی، شعبه مرکزی خانه‎ های نوآوری و فناوری در کشورهای هدف صادراتی است. پیش از این، خانه‌های نوآوری و فناوری (iHiT) در کشورهای کنیا، سوریه، چین و روسیه نیز ایجاد شده ‎اند و اکنون شعبه مرکزی iHiT که هاب این مراکز می‌باشد زیر نظر معاونت علمی و فناوری در تهران دایر گردیده است.”

دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 8

اهداف

خانه نوآوری و فناوری ایران مسیری است برای فروش بیشتر و ارتباط بهتر با جهان؛ این مراکز رابطه تجار و بازرگانان را با نخبگان و شرکت‎های دانش‏ بنیان تسهیل خواهد کرد و می‏تواند محصولات دانش ‎بنیان ما را از این طریق به کشورهای مختلف معرفی نماید.

ارتقاء زیر ساخت‌ های سخت‎ افزاری از طریق ایجاد شوروم کالاها و دستاورد های دانش ‎بنیان، تامین فضای کار اختصاصی، تامین فضای کار اشتراکی و اتاق‎ های جلسات B2B و همچنین توانمند سازی صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق ارائه خدمات نرم‎ افزاری شامل تحقیقات بازار، بازاریابی، اخذ استانداردها و مجوزهای فروش، در مراکز iHiT قابل دستیابی است.

دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 9

زون اسباب بازی و رباتیک

بازی بین به دنبال برنامه های کاری خود در ارتباط با برگزاری شوروم های دائمی اسباب بازی، افتخار اجرایی کردن یکی دیگر از این نمایشگاه ها را تحت عنوان زون اسباب بازی و رباتیک در خانه نوآوری و فناوری ایران ( iHit ) دارد. این غرفه در محیطی به متراژ 30 متر مربع در سالن 37A نمایشگاه بین المللی تهران قرار دارد و محل نمایش دسته بندی های مختلفی از اسباب بازی های ایرانی میباشد.

خلاقیت و ساخت درجه یک در صنایع اسباب بازی و رباتیک مهم ترین دلیل بابت حضور در بازار های جهانی میباشد. در همین راستا 30 برند ایرانی محصولات خود را جهت حضور قدرتمند در صادرات در این زون به نمایش گذاشته اند.

دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 6
دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 11
دائمی شوروم اسباب بازی آی هیت 10

دسته بندی اسباب بازی ها

شوروم دائمی اسباب بازی آی هیت دارای دسته بندی های متنوعی از اسباب بازی های موجود در بازار ایران میباشد. اسباب بازی های ساختنی که میتواند ذهن و خلاقیت کودکان را به چالش بکشد در این شوروم حضور دارند. همچنین اسباب بازی هایی مانند کیت رباتیک برند مهارت افزا ( Skill up ) که محصول بسیاز متفاوتی در زمینه رباتیک و الکترونیک میباشد در این غرفه مشاهده میشود. اکثر محصولاتی که در این نمایشگاه به چشم میخورند از ظرفیت و قابلیت صادرات به کشور های خارجی بهره مند میباشند و میتوانند قدرت و کیفیت تولیدات داخلی را به دیگر کشور های جهان ثابت کنند.

شوروم اسباب بازی آی هیت کجاست؟

نشانی : تهران، بزرگراه چمران، خیابان سئول، نمایشگاه بین المللی تهران، سالن 37A

168841627

نمایشگاه دائمی (شوروم) اسباب بازی کشور ارمنستان

نمایشگاه دائمی مرکز تجاری ایران در ارمنستان در فضایی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع طراحی و توسعه داده شده است. این مرکز با هدف توسعه روابط تجاری و بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی توانمند در جهت تحقق اهداف صادراتی کشور در یکی از بهترین موقعیت های تجاری و صنعتی شهر ایروان در ارمنستان ایجاد شده است.

با توجه به بازار وسیع حوزه اوراسیا، این شرکت جهت حضور فعال واحدهای تولیدی و نیز شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی مهندسی کشور اقدام نموده و مرکز تجاری ایران در ارمنستان با حضور مقامات اقتصادی و بازرگانی کشور در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

راه‌اندازی مراکز تجاری یکی از تصمیمات به موقع و خوب دولت سیزدهم است که سازمان توسعه تجارت ایران در چند کشور اجرا کرده است. مراکز تجاری ایران درکشورهای دیگر یکی از ابزارهای موثر در گسترش روابط اقتصادی است که منجر به افزایش حجم صادرات کشور می گرددبا راه‌اندازی مراکز تجاری ایران در خارج از کشور و واگذاری امور به بخش خصوصی می‌توان بدون تحمیل هزینه به دولت اثربخش بود و با استفاده از توانمندی ها و امکانات یک فعال اقتصادی مقیم در کشور مقصد که آشنا به زبان آن منطقه است در حوزه افزایش تجارت خارجی کشور راهگشا بود

IMG 4383
kids toys vector 23182378

غرفه اسباب بازی در مرکز تجاری ارمنستان

مجموعه بازی بین که همواره در برپایی نمایشگاه های اسباب بازی در سراسر کشور پیشرو بوده اکنون به مدیریت مهندس محمد حسین نخ‌چی قدم بلند تری در این عرصه برداشته و در حال آماده سازی غرفه اسباب بازی در مرکز تجاری ارمنستان میباشد. این غرفه در فضایی به متراژ 80 متر مربع بنا شده است که از سه وجه در دسترس بوده و نمای خوبی به بازدیدکنندگان ارائه میدهد.
این غرفه در کنار سایر غرفه های مرکز تجاری ایران و ارمنستان که نمایانگر صنعت های مختلف ایران هستند بستری برای نشان دادن صنعت اسباب بازی ایران به دیگر کشور های جهان میباشد.

طراحی دکوراسیون این غرفه از مدت ها قبل توسط فعالین این حوزه کلید خورده و در تصاویر زیر مدل های سه بعدی طراحی شده این غرفه را میتوانید مشاهده کنید.

دائمی شوروم اسباب بازی کشور ارمنستان 1
دائمی شوروم اسباب بازی کشور ارمنستان 2
دائمی شوروم اسباب بازی کشور ارمنستان 3

ظرفیت ها

همانطور که پیش‌تر اشاره شد شوروم اسباب بازی ارمنستان در فضایی به متراژ 80 متر مربع بنا شده است و تا کنون 300 تنوع کالایی از 50 برند و تولید کننده ایرانی در خود جای داده است که این ارقام میتواند در آینده بیشتر نیز شود. دسته بندی های مختلفی همچون ماشین و وسایل نقلیه، اسباب بازی های ساختنی، نونهال، راکر های چوبی، بازی های ورزشی، اسباب بازی های استم و چوبی از 300 مصحول عنوان شده در این شوروم حاضر هستند که میتوانند جذابیت خوبی برای مخاطبین حاضر در این مرکز داشته باشند.

اهداف

نمایشگاه اسباب بازی یا شوروم اسباب بازی ارمنستان که در شهر ایروان بنا شده به دنبال افزایش ظرفیت های تجاری و صادرات محصولات صنعت اسباب بازی در منطقه اوراسیا میباشد. تیم مارکتینگ و بازاریابی این شوروم فعالیت خود را آغاز کرده و امیدوار به ایجاد پل های معاملاتی در کشور هایی نظیر ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، بلاروس، روسیه و … میباشد.
شوروم اسباب بازی ارمنستان بر خلاف شوروم سرزمین اسباب بازی قابلیت خرید تکی را نداشته و صرفا محصولات به صورت عمده به فروش خواهند رسید.

گزارش ویدیویی

ویدیوی کوتاه از مراحل آماده سازی شوروم اسباب بازی ارمنستان

شوروم اسباب بازی ارمنستان کجاست؟

درباره نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید