صفحه اصلی / اسباب بازی‌های نوستالژیک

اسباب بازی‌های نوستالژیک و قدیمی

همه ما با کلمه نوستالژی به خوبی آشنا هستیم و بارها آن را شنیده‌ایم. این کلمه در خصوص اشخاص، اشیا و موقعیت های مکانی قدیمی به کار می‌رود. در واقع زمانی که ما از کلمه نوستالژیک استفاده می‌کنیم به یاد یک موضوع جذاب قدیمی افتاده‌ایم که خاطراتی را برای ما تداعی کرده است. امروز هم تیم بازی بین با نوشتن این مقاله با موضوع «اسباب بازی‌های نوستالژیک»  و معرفی انواع آنها تصمیم دارد تا شما را به دوران کودکیتان و بازی‌های شیرین و دلچسب آن زمان ببرد تا از مرور و یادآوری آن بسیار لذت ببرید.

f2b77160 4f6f 48fb a0be 81879d20b5ac

اسباب بازی هفت تیر ترقه ای

مطمئنأ همه شما در دوران کودکیتان هفت تیر ترقه ای داشته‌اید. هنوز که هنوزه اسمش که می‌آید یک عالمه خاطره از این اسباب بازی مهیج از جلوی چشم‌هایمان گذر می‌کند. چه مردم آزاری‌هایی که با آن نکردیم. گاهی اوقات ترقه را داخل تفنگ می‌گذاشتیم و در خانه ماشه را می‌کشیدیم. همه می‌ترسیدند و حتی بعضی اوقات دعوایمان هم می‌کردند. اما آنقدر برایمان جذاب و هیجان انگیز بود که صدها بار دیگر هم این کار را تکرار می‌کردیم. عصرهای تابستانی را هم حتمأ به خوبی یادتان است. با تفنگ‌های دوست داشتنیمان به کوچه می‌رفتیم و با بچه‌های محل بازی دزد و پلیس راه می‌انداختیم و تفنگ را به سمت یکدیگر نشانه می‌گرفتیم. سر و صدایمان را کل کوچه پر می‌کرد. آنقدر با ذوق بازی می‌کردیم که حتی گذر زمان هم از دستمان خارج می‌شد و به خودمان که می‌آمدیم، می‌دیدیم که هوا تاریک شده و مادر و پدرمان صدایمان می‌کنند که به خانه برگردیم. جالب است بدانید که این اسباب بازی نوستالژیک و خاطره انگیز هنوز هم طرفدارهای خودش را دارد و پسر بچه های نازنین علاقه بسیار زیادی را برای داشتن این محصول و بازی با آن نشان می‌دهند.

🛒 خرید اسباب بازی هفت تیر ترقه ای

e9c1e0fa 1fb1 4822 8bea e5294e8e3ea2

اسباب بازی اعصاب سنج بازی

حتمأ تا به حال بارها با اسباب بازی اعصاب سنج بازی کرده اید. همان بازی مهیجی که باید با تمام دقت و تمرکز جوری دسته‌‌اش را در دستمان می گرفتیم و از میان مسیر میله های فلزی تکان می دادیم که به آنها نخورد و صدای بوق بلند نشود. اگر می توانستیم بدون خوردن دسته به میله کل مسیر را بگذرانیم آنگاه برنده این بازی هیجان انگیز می شدیم. چقدر بعد از برنده شدن خوشحال می شدیم و به بالا و پایین می پریدیم. گاهی اوقات هم وقتی همان اول های بازی دسته به میله می خورد و صدای بوق بلند می شد به همبازی هایمان حسابی اصرار می کردیم و بهانه می آوردیم که حواسمان پرت شده بود و بگذارند که یکبار دیگر بازی کنیم. این بازی پر شور و هیجان به راحتی می توانست ما را ساعت ها سرگرم کند و حس و حال شادی و خوشحالی را به وجودمان منتقل کند. اسباب بازی اعصاب سنج آنقدر مهیج و دوست داشتنی بود که با گذر زمان نه تنها که فراموش نشد بلکه همچنان با مدل ها و اندازه های متنوع دیگری نیز تولید و وارد بازار اسباب بازی می شود.

🛒 خرید اسباب بازی اعصاب سنج

f52e9218 fa5b 478e 8a72 c08a9db51867

اسباب بازی چسبونک

یکی از قدیمی ترین و پر طرفدار ترین اسباب بازی های دوران کودکیمان چسبونک است. همان اسباب بازی مهیج و دوست داشتنی که حتمأ همه ما هنگام بازی با آن در خانه بارها از مادرهایمان شنیده ایم: «با این اینجا بازی نکن میخوره به وسیله ها یه چیزی رو میشکونه» و ما هم با شنیدن این جمله و از خدا خواسته به حیاط یا کوچه می رفتیم و با یکی از دوستانمان مشغول به بازی می شدیم. صفحه اسباب بازی چسبونک را در یکی از دست‌هایمان می گرفتیم و توپش را هم در دست دیگر و سپس توپ را به سمت همبازی یمان پرتاب می کردیم و او هم به این طرف و آن طرف می دوید تا با صفحه ای که در دست اش قرار داده بود توپ را بگیرد. همه تلاشمان در این بازی آن بود که بتوانیم سریع توپ پرتاب شده را بگیریم و نگذایم که بر روی زمین بیفتد. در آن لحظات چه ذوق و هیجانی همه وجودمان را می گرفت و ما را ساعت ها سرگرم می کرد. قسمت جالب و لذت بخش این ماجرا آن است که هنوز هم بعد از گذشت سال های سال وقتی به پارک ها می رویم، می بینیم که خیلی از کودکان و یا حتی بزرگترها با ذوق و هیجان مشغول به بازی با چسبونک دوست داشتنی هستند و از لحظه‌های بازی با این اسباب بازی حسابی کیف می کنند و سر ذوق می آیند.

🛒 خرید اسباب بازی چسبونک

92c2e0dd 2d27 47eb 88fd 0ed4d174b9af

اسباب بازی بادبادک

درست کردن بادبادک و بادبادک بازی یکی از محبوب ترین و هیجان انگیز ترین بازی های دوران کودکیمان بود. حتمأ شما هم درست کردن بادبادک را از همان سنین کم یاد گرفته اید. وقتی که در خانه به کمک یکی از اعضای خانواده مان وسیله های درست کردن بادبادک را وسط خانه روی فرش پهن می کردیم و با چه لذتی بادبادک دوست داشتیمان را می ساختیم. یا به کوچه می رفتیم و با بچه های محل همه دور هم جمع می شدیم و بادبادک های رنگارنگ با شکل های مختلف درست می کردیم. بعد نوبت به مسابقه بادبادک بازی می شد و برای هوا کردن بادبادکمان به یک فضای باز می رفتیم. چقدر کیف می داد لحظه هایی را که تمام تلاشمان را می کردیم تا بادبادکمان در هوا بماند و از دیگر بادبادک ها بالا تر برود. تک تک آن زمان ها از خنده ها و ذوق های کودکانه مان پر بود. خبرش خوش آنجاست که حالا هم دوباره می توانیم آن لحظه های فراموش نشدنی و لذت بخش را تجربه کنیم. می توانیم ما بزرگتر ها در کنار کودکان بادبادک بسازیم و همراه با آنها به یک فضای باز برویم و بادبادک های جذاب و رنگارنگی که ساخته ایم را به هوا بفرستیم و حس ناب بادبادک بازی را را به کودکان دلبند هم هدیه دهیم.

🛒 خرید اسباب بازی بادبادک

406146b8 e392 4600 b66e 86b2e2c01251

اسباب بازی حباب ساز

حتمأ همه شما با هر سنی که باشید و در هر دهه ای که متولد شده باشید تجربه درست کردن حباب را داشته اید و با آن خاطرات بسیار زیادی دارید. لحظه هایی که همه تلاشمان را می کردیم جوری در حلقه فوت کنیم که حبابمان بزرگ و بزرگتر شود و نترکد و از آنکه توانسته بودیم یک حباب بزرگ درست کنیم چقدر ذوق زده می شدیم. یا آن موقع هایی که چند حباب پشت سر هم درست می کردیم و بعد به هوا می پریدیم و با انگشت به تک تک آنها می زدیم و می ترکاندیمشان و همه وجودمان پر می شد از احساس شادی و هیجان. قسمت ناراحت کننده این بازی زمانی بود که مایع درون بطری تمام می شد. اما ما برای آن هم راه حلی پیدا کرده بودیم و سریع به سراغ مایع ظرف شویی می رفتیم و مایع را در بطری حباب ساز می ریختیم و رویش هم آب پر می کردیم و سپس بطری را حسابی تکان می دادیم تا مایع ظرفشویی و آب با هم قاطی شوند و دوباره به بازی هیجان انگیزمان ادامه می دادیم. اسباب بازی حباب ساز یک بازی نوستالژیک است که هنوز که هنوزه برای کودکان و بزرگسالان محبوبیت خاص خودش را دارد و می توان هم در خانه و هم در فضاهای باز ساعت ها با آن سرگرم بازی شد و از لحظات بازی با این اسباب بازی مهیج بسیار لذت برد.

🛒 خرید اسباب بازی حباب ساز

30241933 4416 4a8c 990d 65a00ac345f4

اسباب بازی سرویس آشپزی

آن روزهایی را که روسری مادر هایمان را سرمان می کردیم را به یاد دارید؟ حتمأ کفش های پاشنه بلندی را هم که مال آنها بود و پایمان می کردیم را هم به خاطر می آورید؟ بعد با خواهرمان یا بچه های فامیل و همسایه ساعت ها خاله بازی می کردیم و به خانه های خیالی هم دیگر می رفتیم. از وقتی هم که اسباب بازی های لوازم آشپزخانه وارد بازار شد دیگر جذابیت این بازی برایمان دوچندان شده بود. در هنگام خاله بازی با آن وسیله ها در خیالات خودمان غذا می پختیم، ظرف ها را می شستیم، موقع آمدن مهمان جلویشان بشقاب می گذاشتیم و برایشان چای می ریختیم و از آنها پذیرایی می کردیم و از بچه داری و کارهای خانه برای مهمانمان تعریف می کردیم. اسباب بازی سرویس آشپزخانه برایمان آنقدر دوست داشتنی بود که گاهی اوقات ساعت ها مشغول به بازی با آن می شدیم. جالب است بدانید که اسباب بازی هنوز هم حسابی پر طرفدار است و دختر بچه ها با دیدن آنها حسابی ذوق زده می شوند. به همین دلیل هم همچنان این اسباب بازی در شکل، جنس و رنگ های متفاوت طراحی و تولید و وارد بازار می شود و به عنوان یک هدیه بسیار جذاب و هیجان انگیز برای دخترهای نازنین تهیه می شود.

🛒 خرید اسباب بازی سرویس آشپزی

7aa55c01 efda 46a7 85e9 f38f0ac016ff

بازی رومیزی منچ و مار و پله

شما هم در دوران کودکیتان با بچه های فامیل یا محل منچ بازی می کردید؟ مار و پله چطور؟ همیشه در میان ما یک نفر بود که یکی از این دو بازی هیجان انگیز را داشت و آن را همراه خود می آورد و همه با هم ساعت ها با این بازی دوست داشتنی سرگرم می شدیم. اگر با بچه های محلمان می خواستیم بازی کنیم توی کوچه می رفتیم و جلوی در یک خانه ای که پله داشت می نشستیم و صفحه بازی را روی پله می گذاشتیم و مهره ها را می چیدیم و شروع به بازی می کردیم. اگر هم با بچه های فامیلمان می خواستیم بازی کنیم در یک اتاق یا سالن کف خانه همگی با هم می نشستیم و با ذوق مشغول بازی می شدیم. از ویژگی های خوب این دو بازی آن بود که می توانستیم با تعدادی بیشتر از 2 نفر با همدیگر بازی کنیم و به همین دلیل هم هیجان بازی زیاد تر می شد و البته سر و صدای ما هم در هنگام بازی بیشتر. جالب است بدانید که بازی نوستالژیک منچ و مار و پله هنوز هم پر طرفدار است و کودکان و حتی بزرگسالان از بازی با آن بسیار استقبال می کنند و در مهمانی ها و مسافرت ها آن را به عنوان یک بازی فوق لعاده جذاب و سرگرم کننده همراه با خود دارند.

🛒 خرید اسباب بازی منچ و مار پله

433d0238 f14a 41e1 9768 9bdca9f59a1f

اسباب بازی هفت سنگ

شما هم عصرهای تابستان به کوچه می رفتید و با بچه های محل هفت سنگ بازی می کردید؟ حتمأ صدای خنده و خوشحالیتان هم کل کوچه را پر می کرد. یادش بخیر با یک گچ سفید کف کوچه یک خط می کشیدیم و با فاصله از آن خط، هفت عدد سنگ را از بزرگ به کوچک روی همدیگر می چیدیم. حالا نوبت آن رسیده بود که تیم مقابل با سنگی که در دست دارد پشت خط بایستد و سنگ اش را به سمت سنگ های چیده شده ما پرتاب کند و آنها را بیندازد. سپس یک نفر از تیم خودمان سنگ را بر می داشت و می دوید و تا قبل از آنکه تیم حریف او را بگیرند ما باید دوباره سنگ هایمان را روی هم می چیدیم. این بازی جذاب آنقدر برایمان مهیج بود که وقتی به خودمان می آمدیم، می دیدیم هوا تاریک شده است و مادر پدر هایمان برای خوردن شام و رفتن به خانه صدایمان می کنند. هفت سنگ هنوز هم به عنوان یک بازی نوستالژیک و فراموش نشدنی، پرطرفدار است و خیلی ها به هنگام تفریح و در جمع های دوستانه و فامیلی خود به این بازی دوست داشتنی مشغول می شوند. جالب است بدانید که به علت استقبال بسیار زیادی که از این بازی شده است تولید کنندگان اسباب بازی این بازی را در قالب یک اسباب بازی جذاب طراحی کرده اند و شما می توانید آن را با یک جنس و بسته بندی مرغوب از فروشگاه های اسباب بازی تهیه کنید.

🛒 خرید اسباب بازی هفت سنگ

2ab78096 4a96 49df b52a 9a5528e52ffd

بازی رومیزی 22 بازی برتر دنیا

بدون شک همه شما در دوران کودکیتان بازی هایی کرده اید که حالا می بینید بعد از گذشت سال های زیاد، آن بازی ها بسیار پرطرفدار شده و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. بسیار دیده ایم که یک سری از بازی های آن دوران آنقدر جذاب و هیجان انگیز بوده و در جهت طراحیشان تلاش های فراوانی شده است که همچنان تولید آنها ادامه دارد. بازی هایی مثل شطرنج، دوز، تخته نرد، منچ و مار و پله از جمله این بازی های پر طرفدار و دوست داشتنی می باشند که همه ما خاطرات بسیار جذاب و فراموش نشدنی با آنها داریم. اگر یادتان باشد در همان دوران کودکیمان در دهه های 60 یک اسباب بازی بسیار مهیج با نام 22 بازی برتر دنیا تولید و وارد بازار شد که یک پکیج کامل از تمام بازی های دوست داشتنی مذکور بود. در آن زمان چقدر همه ما ذوق و هیجان داشتن این محصول را داشتیم و به پدر و مادرهایمان اصرار می کردیم که آن را برایمان بخرند و بعد از راضی کردن آنها و تهیه این اسباب بازی دوست داشتنی ساعت ها با بچه های فامیل و یا دوستانمان سرگرم بازی می شدیم و حسابی از آن لحظات لذت می بردیم.

🛒 خرید بازی رومیزی 22 بازی برتر دنیا

cc6853be 1060 4339 9394 2d0e8b35d564

بازی رومیزی عمو پولدار

شما هم در آن دوران جذاب کودکیتان “عمو پولدار” بازی می کردید؟ یادش بخیر از مادر و پدرمان اجازه می گرفتیم و بچه های محل یا دوستان مدرسه مان را به خانه می آوردیم و ساعت ها مشغول بازی می شدیم. یا در مهمانی ها با بچه های فامیل دور هم می نشستیم و سرگرم این بازی جذاب و میهج می شدیم. در آن سن علاوه بر سرگرمی، با پول ها و مفاهیم مالی مربوط به بانک و پس انداز و سرمایه گذاری هم آشنا می شدیم. همه تلاشمان را می کردیم که با دقت و تمرکز بتوانیم پول بیشتری را جمع کنیم و حساب بانکیمان را پر از پول کنیم و در آخر بازی هم هر کس که پول بیشتری را به دست آورده بود برنده این بازی دوست داشتنی و جذاب می شد. عمو پولدار آنقدر هیجان انگیز و سرگرم کننده بود که بعد از گذشت سال های سال هنوز هم در اندازه و جنس های مختلف تولید و وارد بازار می شود. هنوز هم افراد زیادی از آن بسیار استقبال می کنند و وقتی آن را در مغازه و فروشگاه های اسباب بازی می بینند ذوق و شوق فراوانی همه وجودشان را در بر می گیرد.

🛒 خرید بازی رومیزی عمو پولدار

Mar1

اسباب بازی ماربل شوت

اسباب بازی هیجان انگیز ماربل شوت را به یاد دارید؟ چقدر سر آنکه قدرت و توان دست کداممان بیشتر از بقیه هست با یکدیگر کل کل می کردیم و وقتی هم که خودمان امتیاز بیشتری می گرفتیم حسابی کیف می کردیم و ذوق زده می شدیم. در آن دوران ساعت ها با هم سن و سال هایمان یا حتی گاهی اوقات بزرگتر هایمان می نشستیم سر این بازی و صدای خنده و شادیمان کل فضا را پر می کرد. اهرم اسباب بازی را می گرفتیم و با قدرت و شدت به سمت عقب می کشیدیم تا توپ جلوی آن پرتاب شود. توپ هم در قسمت مار پیچ ها به حرکت در می آمد و از روی سکوی پرش عبور می کرد و به قسمت جلو پرتاب می شد و سپس در یکی از مسیر هایی که هر کدام امتیازی متفاوت داشتند قرار می گرفت. هر گاه توپی که پرتاب کرده بودیم در مسیری با امتیاز بالا می ایستاد یک عالمه دست می زدیم و بالا و پایین می پریدیم و خوشحالی می کردیم. یادش بخیر ساعت ها بازی را ادامه می دادیم و امتیاز می گرفتیم و حسابی لذت می بردیم.

🛒 خرید اسباب بازی ماربل شوت

d4928c3f abbb 4701 992b 224f8c60b2fb

اسباب بازی یویو

شما هم در دوران کودکیتان یویو داشته اید؟ حتمأ آن اول ها هم که تازه یویو خریده بودید به درستی نمی توانستید آن را بالا و پایین کنید ولی بعد از چندین بار تمرین، این بازی مهیج برایتان آسان شد و ساعت ها با آن مشغول بازی می شدید. گاهی هم با بقیه بچه ها که آنها هم یویو داشتند کنار هم می ایستادیم و یویو جذاب و دوست داشتنیمان را با نخی که داشت در دست می گرفتیم و به پایین می انداختیم و بالا می کشیدیم. هر کس که می توانست یویو را پایین تر ببرد و سریع بالا بیاورد معلوم بود که مهارت بیشتری در این بازی دارد. اسباب بازی یویو آنقدر جذاب و جالب بود که در آن دوران کمتر بچه ای پیدا می شد که یک یویو برای خودش نداشته باشد. جالب است که حالا هم پر طرفدار است و افراد زیادی برای خرید آن به مغازه و فروشگاه های اسباب بازی می آیند. به همین دلیل هم همچنان تولید این اسباب بازی نوستالژیک و خاطره انگیز ادامه دارد و در رنگ و جنس های متفاوت وارد بازار اسباب بازی می شود.

🛒 خرید اسباب بازی یویو

8cdb131c 0abf 4dac 9334 82927a1352bd

اسباب بازی فرفره چوبی

فرفره های چوبی و رنگارنگ را به یاد دارید؟ همان هایی که با دوستانمان کف زمین می نشستیم و اگر فقط یک فرفره داشتیم نوبتی و اگر هر کس یکی داشت همه با هم شروع به چرخاندن آن می کردیم. با چه دقت و تمرکزی دستمان را بر روی دسته فرفره می گذاشتیم و آن را می چرخاندیم. مهم ترین چیز در بازی آن بود که فرفره چه کسی دیرتر از بقیه از چرخیدن می ایستاد و آن وقت او برنده این بازی هیجان انگیز می شد. چقدر ذوق داشتیم و با چه هیجانی نگاه می کردیم تا ببینیم کدام فرفره می ایستد و کدامشان همچنان می چرخد. آن بارهایی هم که برنده می شدیم با چه غروری سعی می کردیم به بقیه یاد بدهیم که باید دستشان را چطور بگیرند و با چه سرعتی فرفره را به حرکت در بیاورند تا بیشتر بچرخد. حتمأ این را هم یادتان هست که فرفره ها به خاطر رنگ ها و طرح های مختلفی که داشتند موقع چرخیدن به شکل های جذابی در می آمدند و ترکیبی از رنگ ها را نشان می دادند. آن موقع ها خریدن این فرفره های دوست داشتنی آنقدر ها هم سخت نبود و حتی در خیلی از بقالی های محل هم آنها را می فروختند. اگر شما به این فرفره های جذاب علاقه مند هستید و خاطرات بسیار دلچسبی را از آنها دارید باید بدانید که می توانید آنها را در خیلی از مغازه های سنتی تهیه کنید و به یاد دوران شیرین کودکیتان با آنها بازی کنید و یا از آنها در خانه خود به عنوان یک شی تزئینی استفاده کنید تا هر وقت که نگاهتان به فرفره رنگارنگتان می افتد حسابی کیف کنید و لذت ببرید.

🛒 خرید اسباب بازی فرفره چوبی دلتنگی ها

9a87b92c 7d52 48a9 af94 90e8e5e265a4

اسباب بازی فوتبال دستی

در سال های گذشته اگر به خوبی یادتان باشد بازی فوتبال دستی در هر جایی دیده نمی شد و مثل حالا در پارک ها نبود یا در مغازه ها به عنوان یک اسباب بازی فروخته نمی شد. در آن دوران بیشتر در باشگاه های ورزشی این وسیله دیده می شد. با این حال بسیار مورد استقبال افراد قرار می گرفت و هر گاه کسی با آن مواجه می شد ساعت ها با همراهانش مشغول بازی با آن می شد. فوتبال دستی یک وسیله بسیار جذاب برای بازی بود چون شور و نشاط بازیکان را بسیار بالا می برد. افراد در هنگام این بازی آنقدر احساس هیجان داشتند که انگار واقعأ خودشان لباس فوتبالشان را پوشیده اند و کفش هایشان را به پا کرده اند و وسط زمین بازی رفته اند. این وسیله بازی نوستالژیک آنقدر محبوب همگان بود که به مرور زمان آن را در مکان های مختلفی برای تفریح قرار دادند. حالا حتی اسباب بازی آن هم تولید و وارد بازار شده است و افرادی که به بازی های رقابتی و هیجان انگیز علاقه مند هستند آن را تهیه می کنند و با دوستان و آشنایانشان ساعت ها مشغول به بازی با این اسباب بازی مهیج می شوند.

🛒 خرید اسباب بازی فوتبال دستی

بازی تانگو وانا 3

اسباب بازی تانگو

مطمئنأ شما با هر سنی که باشید و در هر دهه ای که به دنیا آمده باشید با اسباب بازی جذاب و نوستالژیک تانگو آشنا هستید و خاطرات بسیار شیرینی را از لحظه های بازی با آن به یاد دارید. لحظه هایی که در کنار دوستانتان و یا به تنهایی ساعت ها مشغول به بازی با این اسباب بازی دوست داشتنی می شدید. حتمأ شما هم به یاد دارید که وقتی گروهی سرگرم بازی می شدید یک نفر زمان می گرفت و نفر بعدی همه تلاشش را می کرد که هر چه سریع تر با تکه های تانگو شکل روی کارت را بسازد. هر کس که در زمان کمتری این کار را انجام می داد برنده این بازی پر شور و هیجان می شد و باهوشی خودش را به رخ بقیه می کشید. حتی گاهی اوقات سر یک بستنی قیفی یا یک بسته چیپس و پفک با هم شرط می بستیم و بعد از برنده شدن، خوردن خوراکی محبوبمان عجیب بهمان می چسبید. تانگو دوست داشتنی هنوز هم بعد از گذشت سال های سال طرفدار های خودش را دارد و افراد در فروشگاه های اسباب بازی به دنبال آن می گردند.

🛒 خرید اسباب بازی تانگو

5788126f 8a2c 43b6 8f59 f21ebf5d5ed3

اسباب بازی قورباغه پلاستیکی

حتمأ شما هم به خوبی آن زمان هایی را به یاد دارید که قورباغه های پلاستیکی، تازه وارد بازار اسباب بازی شده بودند و همه ما هم با چه هیجانی یکی از آن ها را خریده بودیم. گاهی اوقات به تنهایی آن را کف زمین خانه یا در حیاط می گذاشتیم و پشت اش را فشار می دادیم و قورباغه هم می جهید و به جلو پرتاب می شد. یک زمان هایی هم به کوچه می رفتیم و با بچه های محلمان مسابقه می دادیم و با گچ یک خط بر روی زمین می کشیدیم و همه قورباغه های خود را پشت خط می گذاشتیم و با گفتن یک دو سه هم زمان به پشت قورباغه هایمان می زدیم. قورباغه هر کس که جلو تر از بقیه رفته بود او برنده این بازی دوست داشتنی می شد. چقدر ذوق می کردیم و هیجان زده می شدیم. هر بار هم برای دست بعدی بازی همه تلاشمان را می کردیم تا با قدرت بیشتری به پشت قورباغه مان بزنیم تا برنده این بازی مهیج شویم.

🛒 خرید اسباب بازی قورباغه پلاستیکی

f8178d7c d8c3 4cc1 b6f1 2a9b74c751ba

اسباب بازی تیرکمان

تا به حال شده در دوران کودکیتان یک تیر کمان سنگی را از جایی پیدا کرده باشید و سپس سنگی جلوی آن قرار داده باشید و چیز های مختلف را نشانه گرفته باشید؟ میوه های روی درخت یا وسیله هایی که در جایی قرار گرفته اند و یا حتی محض شیطنت و بازیگوشی گنجشک های در آسمان و یا افرادی دیگر را نشانه گرفته باشید و سنگی را به سمت آنها پرتاب کرده باشید؟ گاهی این بازی شیطنت آمیز ساعت ها با خنده و هیجان ادامه پیدا می کرد و گاهی هم با شکستن سر کسی یا آسیب دیدن پرنده ای با دلخوری و ناراحتی به پایان می رسید. با این حال تمام خاطرات خوش و تلخی که ما از بازی های دوران کودکیمان داریم برایمان فراموش نشدنی و جالب هستند. اگر به یاد داشته باشید در همان دوران بعد از مدتی این وسیله در قالب اسباب بازی با جنس فلزی و یا پلاستیکی و با توپ هایی که آسیب رسان نبودند تولید و وارد بازار اسباب بازی شد و ذوق و هیجان ما را برای داشتن این اسباب بازی جذاب بسیار بالا برد. اکثر بسر بچه ها در آن زمان این اسباب بازی را تهیه کردند و آنقدر آن را دوست داشتند که حتی گاهی اوقات یواشکی تیرکمان کوچکشان را همراه با خود به مدرسه می بردند و در زنگ های تفریح یا سر کلاس سر به سر بقیه بچه ها می گذاشتند. دیگر مادر و پدرهایمان هم خیالشان راحت شده بود که این اسباب بازی به خاطر توپ های بی خطرش باعث شکستن سر کسی یا آسیب رسیدن به چیزی نمی شود و به همین دلیل هم به راحتی آن را برایمان می خریدند و می گذاشتند تا ساعت ها در خانه و یا فضای بیرون از خانه مشغول به بازی با آن بشویم.

🛒 خرید اسباب بازی تیرکمان

f8ffaa31 1d55 4a39 a464 03d074427dcd
f980bc23 9c66 4c00 a2ea 297a69c9a875

بازی رومیزی شطرنج و تخته نرد

یاد دوران خوش کودکیمان به خیر. همان دورانی که پدر بزرگ مهربانمان با یک استکان چای یا گل گاو زبان که مادر بزرگ برایش درست کرده بود پشت میز شطرنج یا تخته نرد می نشست و با یکی از دوستان یا فامیل هایمان ساعت ها مشغول به بازی می شدند. ما هم که تازه این بازی دوست داشتنی را از آنها یاد گرفته بودیم کنارشان می ایستادیم و اصرار می کردیم که بگذارند دست بعدی بازی را هر کس که برنده شد با ما بازی کند. هر بار هم که می بردیم چقدر ذوق زده می شدیم و بالا و پایین می پریدیم. بماند که آنها بخاطر همین ذوق و خوشحالی جوری بازی می کردند که ما برنده شویم. هنوز هم بعد از گذشت سال های سال وقتی در جایی می بینیم که دو نفر با هم شطرنج یا تخته نرد بازی می کنند یاد آن دوران خوش و لذت بخش کودکیمان می افتیم و تمام آن لحظه ها در ذهنمان مرور می شود. هنوز هم وقتی در یک جمع دوستانه دور هم باشیم و تصمیم به بازی بگیریم اولین بازی هایی که پیشنهاد می کنیم شطرنج یا تخته نرد است. این دو بازی نوستالژیک آنقدر برایمان جذاب است که می توان گفت حداقل همه ما تا به الان تجربه یکبار بازی کردن با آنها را داشته ایم و حسابی از بازی و سرگرمی با آن لذت برده ایم.

🛒 خرید بازی رومیزی شطرنج و تخته نرد

ef03c33c efe2 4431 8f01 00253133ad8e

بازی رومیزی شاه دزد وزیر

تجربه سرگرم شدن با بازی رومیزی نوستالژیک شاه دزد وزیر را داشته اید؟ حتمأ شما هم در حین بازی آنقدر هیجان زده می شدید که اصلأ گذر زمان از یادتان می رفت و به خودتان می آمدید و می دید که ساعت ها گذشته و شما همچنان به همراه عزیزانتان مشغول این بازی دوست داشتنی هستید. چقدر باید حواسمان را جمع می کردیم تا بتوانیم نقش هر کس را به درستی حدس بزنیم و یا جوری خودمان نقش بازی کنیم و بلف بزنیم تا بقیه بازیکنان حرف ما را باور کنند و بتوانیم با گول زدن آنها سکه بیشتری را گیر بیاوریم. این بازی دوست داشتنی بیشتر از همه مختص عصرهای زمستانی بود. همان وقت هایی که به خاطر برف و سرد بودن هوا نمی توانستیم برای بازی به حیاط خانه و کوچه برویم و به همین دلیل هم بچه های همسایه و محل را به خانه می آوردیم و با آنها در کنار بخاری و همراه با یک کاسه آش رشته داغی که مادرمان پخته بود مشغول بازی می شدیم. شاه دزد وزیر آنقدر پر طرفدار و دوست داشتنی بود که بعد از گذشت آن همه سال هنوز هم افراد زیادی در مغازه یا فروشگاه های اسباب بازی به دنبال آن می گردند و طرفدار پر و پا قرص این بازی دوست داشتنی می باشند.

🛒 خرید بازی رومیزی شاه دزد وزیر

c1f4bee5 23ca 46ac 8c1f 3522e9419fdd

اسباب بازی تیله های رنگی

حتمأ شما هم عاشق تیله های رنگارنگ و دوست داشتنی خودتان بودید و یک عالمه بازی های مختلف با آن انجام می دادید. ما که هر وقت با بچه های فامیلمان دور هم جمع می شدیم و یا با بچه های محل برای بازی به کوچه می رفتیم، تیله هایمان را با خودمان می بردیم و مطمئن بودیم که قرار است آن روز را حسابی با آن تیله ها بازی کنیم و خوش بگذرانیم. گاهی اوقات چند تیله را در دستمان می گرفتیم و سپس تا عدد سه می شمردیم و همه تیله ها را به هوا پرتاب می کردیم و سپس دستمان را بر عکس می کردیم و سعی می کردیم تا تیله ها را روی دستمان نگه داریم. هر کس که می توانست تیله بیشتری را روی دستش نگه دارد برنده بازی بود. اگر یادتان باشد یک جور دیگر هم بازی با تیله را انجام می دادیم و آن هم اینگونه بود که یک دیوار را در نظر می گرفتیم و همه با یک فاصله مشخص از دیوار می ایستادیم، سپس تیله هایمان را به سمت دیوار روی زمین قل می دادیم و آن کس که فاصله تیله اش با دیوار کمتر از بقیه بود برنده بازی به حساب می آمد. بعضی وقت ها هم در کوچه یک چاله در نظر می گرفتیم و بعد با فاصله از آن چاله می ایستادیم و تیله مان را به سمت چاله با یک تلنگر می فرستادیم. همه تلاشمان را می کردیم که دقت و تمرکز داشته باشیم تا تیله ما به درون چاله برود و برنده شویم. تیله ها آنقدر انواع و اقسام متفاوتی داشتند که می شد فقط با داشتن تعدادی از آنها ساعت ها مشغول بازی شد. بازی با تیله هنوز هم پر طرفدار است و همچنان تیله هایی در رنگ ها و بسته بندی های متفاوت تولید می شود و افراد زیادی هم برای تهیه آنها استقبال و ذوق بسیار زیادی را از خود نشان می دهند.

🛒 خرید اسباب بازی نیله

6bdfd14b 40ac 44e2 aaa0 9addb29ef544

اسباب بازی ماهیگیری

یکی از لذت بخش ترین لحظه های دنیا برای ما انسان ها آن زمان هایی هستند که یک اسباب بازی نوستالژیک را پشت ویترین یا داخل مغازه ای ببینیم و سپس با دیدن آن به دوران جذاب و دوست داشتنی کودکیمان می‌رویم. به یاد وقت هایی می‌افتیم که ساعت ها با آن اسباب بازی سرگرم می شدیم و یا آن موقع هایی را به یاد بیاوریم که با دوستان یا بچه های فامیلمان سر آنکه کداممان بیشتر بازی کرده و نوبت دیگریست با یکدیگر سر و کله می زدیم. حالا ما هم می خواهیم با معرفی یک اسباب بازی فراموش نشدنی آن خاطرات جذاب را برای شما تداعی کنیم. اسباب بازی ماهیگیری را حتمأ به خوبی به یاد دارید؟ یک صفحه پلاستیکی که بر روی آن حفره هایی وجود داشت و در داخل هر حفره یک ماهی با مزه و رنگارنگ قرار داشت. هیجان و جذابیت بازی از آنجا شروع می شد که دکمه روشن شدنش را می زدیم و صفحه شروع به چرخیدن می کرد و دهان ماهی ها باز و بسته می شدند. درست آن موقع بود که ما باید با دقت زمانی که ماهی ها دهانشان را باز می کردند به کمک چوب های ماهی گیری آنها را در قلاب ماهی گیریمان گیر می‌انداختیم و در آخر بازی هر کس که ماهی بیشتری را گرفته بود برنده این بازی پر شور و هیجان می شد.

🛒 خرید اسباب بازی ماهی گیری

بازی واتر گیم

اسباب بازی واتر گیم

بعضی از اسباب بازی ها آنقدر جذاب و هیجان انگیز هستند که بعد از گذشت سالیان سال هنوز هم طرفداران خاص خودشان را دارند و مردم هم در فروشگاه های اسباب بازی به دنبال آنها می گردند. یکی از این اسباب بازی های نوستالژیک و خاطره انگیز اسباب بازی واتر گیم می باشد. محصولی که هر فردی چه کودک یا بزرگسال اگر آن را در دست بگیرد و با آن بازی کند به هیجان می آید و حسابی سرگرم می شود. حتمأ شما بزرگتر ها این اسباب بازی را به خوبی به یاد دارید و ساعت ها در دوران کودکیتان با آن سرگرم شده اید. ساختار این بازی به گونه ای بود که شما با فشار دادن دکمه هایی که بر روی محصول قرار دادشت باید حلقه های رنگی معلق در آب را در داخل میله می انداختید. یادش بگیر آنقدر واتر گیم را در دستمان به سمت چپ و راست کج می کردیم تا بالاخره یکی از حلقه ها در داخل میله بیفتد و آنوقت ما از ذوق و خوشحالی به بالا و پایین می پریدیم و حسابی احساس شور و هیجان می کردیم. گاهی اوقات هم بازی با این اسباب بازی را به صورت چند نفره انجام می دادیم و همه با هم در کنار دوستانمان می نشستیم و هر کس که می توانست حلقه را در داخل میله بیندارد یک امتیاز می گرفت و واتر گیم را به بازیکن دیگری می داد تا او هم تلاشش را برای برنده شدن و انداختن حلقه در میله بکند. این بازی آنقدر مهیج و دوست داشتنی بود که هنوز هم اگر ما آن را در یک مغازه یا فروشگاه اسباب بازی ببینیم حسابی سر ذوق می آییم و هیجان زده می شویم.

بهترین رکوردی که برای تموم کردن بازی واتر گیم زدید چقدر بوده؟

🛒 خرید اسباب بازی واتر گیم

بازی فرفره نخی بیس

اسباب بازی فرفره نخی

حتمأ در دوران کودکیتان بارها با اسباب بازی فرفره نخی بازی کرده اید. همان بازی که باید دسته های فرفره را جلوی روی خودتان در یک راستا قرار می دادید و سپس دسته ها را از هم دیگر دور یا به هم نزدیک می کردید و آنگاه می دیدید که فرفره دوست داشتنی شما در حال چرخش است. این بازی نوستالژیک و خاطره انگیز آنقدر جذاب بود که با وجود آنکه یک بازی انفرادی به حساب می آمد اما با این حال ما حاضر بودیم ساعت ها به تنهایی بنشسنیم و با این اسباب بازی هیجان انگیز بازی کنیم. جالب است بدانید فرفره نخی فراموش نشدنی هنوز هم بعد از گذشت سال های سال، به عنوان یک اسباب بازی محبوب می باشد و کودکان و بزرگسالان از آن بسیار استقبال می کنند. به همین منظور هم تولید کنندگان اسباب بازی آن را همچنان در رنگ، جنس و اندازه متفاوت تولید و وارد بازار می کنند.

🛒 خرید اسباب بازی فرفره نخی

8e2a1d9c e11c 44c9 a640 e58077eca673

اسباب بازی کامیون قدرتی خوش رکاب

حتمأ همه شما در دوران کودکیتان از کامیون های جذاب خوش رکاب خاطرات لذت بخشی را دارید و با دیدن آنها یاد تمام لحظه های شیرین و دلچسبی که با این کامیون های دوست داشتنی بازی می کردید می افتید. اسباب بازی نوستالژیک کامیون قدرتی خوش رکاب آنقدر پر طرفدار است که هنوز هم بعد از گذشت سالیان سال مردم در فروشگاه های اسباب بازی به دنبال آن می گردند. حتمأ سریال کامیون خوش رکاب را هم دیده اید؟ پس با این اوصاف مطمئنأ نمی شود این همه علاقه مردم را به این محصول هیجان انگیز نادیده گرفت. تولید کننده اسباب بازی کامیون قدرتی خوش رکاب در طراحی این محصول تمام تلاش خود را کرده است تا آن را بسیار شبیه به شکل واقعی یک کامیون بسازد. همچنین با استفاده از مواد پلاستیکی مرغوبی که در ساخت آن به کار برده است توانسته این اسباب بازی را در رده اسباب بازی های با کیفیت قرار بدهد. ویژگی پلاستیکی بودن این محصول باعث شده تا کامیون قدرتی خوش رکاب وزنی بسیار مناسب داشته باشد و کودکان بتوانند به راحتی آن را حرکت دهند و جا به جا کنند. تمام این ویژگی ها دست به دست هم داده تا کودک بتواند در حین بازی خود را در قالب یک راننده کامیون حرفه ای تصور کند و در ذهن خود لحظه هایی را بسازد که پشت فرمان کامیون اش نشسته و در جاده های پر پیچ و خم رانندگی می کند و از تصور این لحظات ناب حسابی لذت می برد.

🛒 خرید اسباب بازی کامیون قدرتی خوش رکاب

08563f0c e24b 41f1 a89c 384d92616459

اسباب بازی ست روحی پیک نیک

حتمأ شما هم مثل من وقتی توی یک مغازه یا فروشگاهی قابلمه روحی می بینید یاد دوران کودکی و خانه مادر بزرگتان می افتید. آن روز هایی که مادر بزرگ یک قابلمه روحی را روی گاز پیکنیکی می گذاشت و در حالی که چادرش را دور کمرش بسته بود پای گاز می نشست و آش رشته ای که برایمان پخته بود را هم می زد. شاید حتی با دیدن آبکش های روحی هم باز بروید به لحظه های ناب کودکیتان و به یاد برنج های دانه بلندی بیفتید که در آن آبکش ها می ریختند. همان برنج هایی که عطرش کل خانه را پر می کرد. در همان دوران هم یک اسباب بازی بسیار دوست داشتنی با نام ست روحی پیک نیک تولید شد که عینأ شبیه به شکل واقعی آب کش و قابلمه های روحی مادر بزرگ هایمان در اندازه کوچکترش بود. ما هم با چه ذوق و هیجانی این اسباب بازی جذاب را خریده بودیم و ساعت ها به تنهایی یا با دوستانمان مشغول بازی با آن می شدیم. حیف که کودکان این دوره هیچ تصویری از آن روزهای دلچسب و فراموش نشدنی ندارند. اما حالا جالب است بدانید که این محصول همچنان در بازار اسباب بازی تولید می شود و شما می توانید آن را برای کودکان دلبند تهیه کنید و با خرید این محصول نوستالژیک و خاطره انگیز تداعی کننده دوران خوش کودکیتان باشید و کودکان این دهه را هم با محصولات جذاب زمان قدیم آشنا کنید.

🛒 خرید اسباب بازی ست روحی پیک نیک

4d8e1bc9 7361 4c54 86ef 6fc05443b55a

اسباب بازی پنجره نمایشی

آن دوران را به یاد می آورید که در پارک ها و یا گوشه ای از خیابان نمایش های عروسکی بر پا می کردند؟ عده زیادی از مردم هم که در آن هنگام داشتند از آن محل رد می شدند توجه شان جلب می شد و به همراه بچه هایشان می ایستادند و نمایش عروسکی را نگاه می کردند. در این نمایش ها یک عالمه قصه و حرف های با مزه و خنده دار گفته می شد که همه را حسابی می خنداند و سر ذوق می آورد. گاهی هم در این میان عروسک های در نمایش یک سرود و آهنگی را می خواندند و بقیه مردم هم با آنها همخوانی می کردند و دست می زدند و کل فضا از حس شادی و نشاط پر می شد. نمایش عروسکی آنقدر جذاب و دوست داشتنی بود که هنوز هم بعد از گذشت سال های سال در پارک ها یا قسمتی از یک خیابان برگزار می شود و همه رهگذران را سر ذوق می آورد. جالب است بدانید که در همان دوران به علت استقبال زیاد نمایش عروسکی را در قالب یک اسباب بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی تولید کردند. یادش بخیر بعد از تولید این اسباب بازی آن لحظه های شاد و دوست داشتنی قصه گویی و خواندن آواز را به خانه هایمان آورده بودیم. عروسک هایمان را پشت پنجره نماشی قرار می دادیم و خودمان طوری پشتش می نستیم و خم می شدیم که دیده نشویم و سپس صدایمان را عوض می کردیم و از زبان هر کدام از آنها حرف می زدیم و یک نمایش جانانه را اجرا می کردیم. همه ما در آن دوران با این اسباب بازی جذاب ساعت ها به تنهایی یا به همراه دوستانمان مشغول به بازی و سرگرمی شده ایم و حسابی از لحظات بازیمان لذت برده ایم.

🛒 خرید اسباب بازی پنجره نمایشی

5629d8bf fbb0 4b72 9da0 6c409d0bffe7

بازی رومیزی روپولی

بدون شک همه شما اسم بازی هیجان انگیز و دوس داشتنی روپولی را شنیده اید. به احتمال زیاد با آن بازی هم کرده اید و متوجه شده اید که چقدر مهیج و لذت بخش است. بازی روپولی یکی از نوستالژیک ترین بازی هایی است که از سال های بسیار قبل طرفداران زیادی داشته است. ما اکثر اوقات در یک جمع دوستانه یا فامیلی و یا حتی مسافرت های شمالی که می رفتیم با عده ای دور هم جمع می شدیم و ساعت ها سرگرم بازی می شدیم. در طول بازی می توانستیم ملک و املاک بخریم و اجاره کنیم و بفروشیم و پول به دست بیاوریم. در آخر بازی هم هر کس که پول بیشتری داشت برنده این بازی دوست داشتنی می شد. باید همه حواسمان را جمع می کردیم که از پول هایمان کم نشود و یک وقت ورشکسته نشویم تا بازی را نبازیم. این بازی آنقدر مورد استقبال همگان بود که هنوز هم در اندازه و جنس های متفاوت تولید و وارد بازار می شود و کودکان و حتی بزرگسالان برای خرید آن مشتاقانه به فروشگاه ها و مغازه های اسباب بازی مراجعه می کنند.

🛒 خرید اسباب بازی روپولی

b52dd3aa add3 44d4 9b05 2b9020204d2d

اسباب بازی لگو

از همان دوران قدیم و زمان های کودکی لگو و بازی های ساختنی بسیار پرطرفدار بود. ساعت ها به تنهایی و یا به همراه بچه های فامیل و همسایه می نشستیم و با لگوهای رنگارنگمان بازی می کردیم. حتی گاهی اوقات دوست صمیمی مدرسه مان را به خانه مان دعوت می کردیم و با او مشغول این بازی هیجان انگیز و لذت بخش می شدیم و یک عالمه شکل های مختلف مثل ماشین، هواپیما، آدم و حیوانات مختلف با تکه های دوست داشتنی لگویمان می ساختیم. گاهی اوقات هم وقتی که لگو هایمان را کف زمین می ریختیم و مشغول بازی بودیم ناگهان مادر و پدرمان در هنگام رد شدن پایشان روی یکی از لگو ها می رفت با ناراحتی به ما می گفتند: «آخه جمع کن اینا رو از این وسط». جالب است بدانید که این اسباب بازی  هنوز هم برای کودکان و حتی عده ای از بزرگتر ها جذاب و جالب است. هنوز هم وقتی به مغازه یا فروشگاه اسباب بازی می رویم قسمتی را می بینیم که به لگو ها با انواع و اقسام مختلف اختصاص داده اند و تعداد زیادی مشغول خرید این اسباب بازی جذاب و نوستالژیک می باشند.

🛒 خرید اسباب بازی لگو

002e11de e4bf 46fb a793 3053c91b48e8

اسباب بازی ایکس او

آن روزهایی که عصرها به کوچه می رفتیم و بر روی زمین با یک گچ سفید یک جدول می کشیدیم و با بچه های محل سرگرم بازی ایکس او می شدیم را به یاد دارید؟ یا آن وقت هایی که سر کلاس مدرسه، معلم پای تخته سیاه ایستاده بود و درس می داد و ما تکه کاغذی را زیر میز می گذاشتیم و یواشکی با بغل دستیمان روی آن ایکس او بازی می کردیم. چقدر تلاش می کردیم که دقت و تمرکز داشته باشیم و نگذاریم بازیکن مقابلمان ایکس یا او را در سه ردیف عمودی، افقی و یا قطری قرار دهد و برنده شود. همیشه دلمان می خواست اولین نفری که بازی را شروع می کند ما باشیم اما قانون بازی آن بود که هر کس که برنده شود می توانست دست بعدی بازی را شروع کند. بازی ایکس او آنقدر جذاب و دوست داشتنی بود که از کف کوچه هایمان به کاغذ های دفتر مشق هایمان راه پیدا کرد و حالا هم به عنوان یک اسباب بازی تولید می شود و در اختیار کودکان و بزرگسالان قرار می گیرد. بازی ایکس او یک نمونه از اسباب بازی هایی است که در این چند سال اخیر با تعداد بسیار بالایی تولید شد و مورد استقبال افراد بسیار زیادی قرار گرفت.

🛒 خرید اسباب بازی ایکس او (XO)

265fa1f2 f4fa 4bc5 b033 212133b457e1

اسباب بازی ژیان

حتمأ در دوران کودکی از طرف پدر و مادرهایتان به شما هم این قول داده شده بود که اگر نمره های کارنامه ات بالا باشد برایت اسباب بازی ماشین ژیان می خریم. شما هم اگر هم سن و سال ما باشید به خوبی یادتان است که در آن سال ها داشتن ژیان چه حس خوبی داشت و جزو یکی از محبوب ترین اسباب بازی های آن دوران بود که اگر هر بچه ای آن را داشت حسابی پزش را به بقیه دوستانش می داد. یادش بخیر با آن ساعت ها می نشستیم و بازی می کردیم. ژیان را روی فرش های قدیمی خانه مان جلو و عقب می بردیم و صدای گاز و ترمز در می آوردیم. آنقدر این اسباب بازی برایمان با ارزش بود که حتی وقتی برایمان مهمان می آمد آن را جایی قایم می کردیم که نکند بچه فامیلمان آن را بردارد و خرابش کند. از همه مهم تر داشتن پلاک، فرمان، چراغ های جلو و عقب و رینگ لاستیک بود که جذابیت این اسباب بازی را برایمان دو چندان می کرد. حتمأ که کارتون چاق و لاغر را هم دیده اید؟ آن ژیان سبز رنگ با درهای زرد و گل های ریز قرمزی که روی آن بود. مطمئنأ که هیج کدام از این لحظه های خوش دوران کودکیمان از یادمان نمی رود. جالب است بدانید هنوز هم ماشین ژیان جزو یکی از پر طرفدارترین اسباب بازی هایی است که پسر بچه ها به آن علاقه مند هستند و به همین منظور همچنان تولید آن ادامه دارد و شما می توانید آن را به راحتی برای کودکان تهیه کنید و این ژیان جذاب و دوست داشتنی را به آنها هدیه دهید.

🛒 خرید اسباب بازی ماشین ژیان

fe982a5b 193d 4bc5 a3bf f54197fbd28a

بازی رومیزی مونوپولی

بدون شک همه شما اسم بازی هیجان انگیز و دوس داشتنی مونوپولی را شنیده اید. به احتمال زیاد با آن بازی هم کرده اید و متوجه شده اید که چقدر مهیج و لذت بخش است. بازی رومیزی مونوپولی یکی از نوستالژیک ترین بازی هایی است که از سال های بسیار قبل طرفداران زیادی داشته است. ما اکثر اوقات در یک جمع دوستانه یا فامیلی و یا حتی مسافرت های شمالی که می رفتیم با عده ای دور هم جمع می شدیم و ساعت ها سرگرم بازی می شدیم. حتی مونوپولی جذاب در اکثر سیزده به در ها هم همراه ما بود و این روز پرخاطره را برای ما لذت بخش تر می کرد. در طول بازی باید ملک و املاک می خریدیم و اجاره می کردیم و می فروختیم و پول به دست می آوردیم. در آخر بازی هم هر کس که پول بیشتری داشت برنده این بازی دوست داشتنی می شد. باید همه حواسمان را جمع می کردیم که از پول هایمان کم نشود و یک وقت ورشکسته نشویم تا بازی را نبازیم. این بازی آنقدر مورد استقبال همگان بود که هنوز هم در اندازه و جنس های متفاوت تولید و وارد بازار می شود. هنوز هم در جمع های ما به عنوان یک بازی نوستالژیک و جذاب همراهمان هست و لحظه های سرگرم کننده را برایمان رقم می زند.

🛒 خرید اسباب بازی مونوپولی

بازی تنگرام

اسباب بازی تنگرام

حتمأ شما هم در آن سال هایی که به مدرسه می رفتید و پشت نیمکت های چوبی سه نفره می نشستید وقتی که سر کلاس ریاضی معلمتان روی تخته سیاه با یک گچ سفید رنگ، شکل­های هندسی را می­کشید و در مورد آنها توضیح می­داد به این فکر می افتادید که با کنار هم گذاشتن این اشکال می­شود شکل حیوان یا آدم یا اشیا را درست کرد. بعد از آن هم دیگر حواستان از درس دادن معلم پرت می شد و ذهنتان به سمت درست کردن شکل­ های مختلف با مثلث و مربع و مستطیل می رفت. اما درست در همان سال ها یک اسباب بازی جذاب و دوست داشتنی تولید شد که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. اسباب بازی نوستالژیک تنگرام همان بازی ای بود که ما ساعت ها در زنگ های تفریح مدرسه یا در خانه و کوچه با دوستانمان می نشستیم و به بازی با آن مشغول می شدیم. تنگرام آنقدر برایمان جذاب بود که همه تلاشمان را می کردیم تا درس و مشقمان را زود بنویسیم و بتوانیم به سراغ بازی با اسباب بازی محبوبمان برویم و با آن شکل های مختلف را بسازیم و سپس با افتخار آن را به دیگران نشان دهیم و بگوییم که این اشکال جذاب و دوست داشتنی را خودمان به تنهایی درست کرده ایم و آنها هم ما را تشویق کنند تا ما هم حس رضایت و اعتماد به نفس بسیار بالایی را تجربه کنیم.

🛒 خرید اسباب بازی تنگرام

45b5402a 6de4 4c09 a20d 0649c3325c6c

اسباب بازی دوز

حتمأ تا به حال اسم بازی دوز به گوشتان خورده است. اسم محلی این بازی گذلاشتم می باشد و خیلی ها هم با نام دوزبازی با آن آشنا هستند. مطمئنأ همه شما در دوران کودکیتان از این بازی دوست داشتنی خاطرات زیادی دارید. لحظه هایی که با بچه های همسایه به حیاط خانه یا کوچه می رفتیم و با یک گچ سفید چند خط روی زمین و روی هر خط هم چند دایره می کشیدیم. بعد هر کداممان سنگ هایی با رنگ سفید و سیاه از باغچه پیدا می کردیم. درست در آن موقع بود که این بازی هیجان انگیز شروع می شد. هر کس یک رنگ از سنگ را انتخاب می کرد و شروع به چیدن بر روی دایره های روی خط ها می کرد. باید در این لحظه ها تمام حواسمان را جمع می کردیم که نگذاریم بازیکن مقابلمان سنگ هایش را در یک راستا بچیند و برنده بازی شود. چقدر ذوق و هیجان داشتیم برای برنده شدن و چقدر برای همدیگر کری می خواندیم و می گفتیم: «عمرأ اگه بتونی منو ببری». حالا هم ما بازی بینی ها با آوردن این اسباب بازی نوستالژیک در مقاله خود تصمیم داشتیم تا شما را به آن روزهای ناب کودکیتان ببریم تا از یاد آوری لحظات بازی با اسباب بازی دوز حسابی لذت ببرید.

🛒 خرید اسباب بازی دوز

d8614e87 c1fe 4a66 beaf a3521a25608d

عروسک تکم

مطمئنأ اگر شما اهل آذربایجان باشید به خوبی با عروسک تکم و تکم خوانی آشنایی دارید. حتمأ بسیاری از تکم چی ها را هم دیده اید که در اواخر ماه اسفند به خیابان ها می آیند و به همراه عروسک تکم که یک بز چوبی است و دست و پاهایش متناسب با بدنش حرکت می کند، با لهجه زیبایشان تکم خوانی می کنند و عروسک را می رقصانند و نوید سال جدید و بهار را می دهند و همه را دعوت می کنند که کینه ها را از دل ها و گرد و غبار را از خانه هایشان بیرون کنند. عروسک تکم یک عروسک چوبی به شکل بز بریده شده است که زیر آن صفحه‌ای گرد یا چهارگوش قرار داده شده است و در وسط آن سوراخی گذاشته شده و از میان آن سوراخ نیز میله ای چوبی رد شده است تا به وسیله آن بتوانند بز را حرکت دهند. در واقع  باید گفت به رغم اجزای تعریف شده در ساختار تکم، سازندگان آن اصراری بر طراحی آناتومی رئالیستی ندارند و ساختار ابتدایی یکی از ویژگی‌های مهم عروسک تکم به شمار می‌آید. همچنین استفاده از اشیا و تزئینات دم دست و هر آنچه که ممکن است در هر خانه ‌ای یافت شود، ویژگی دیگر طراحی و ساخت این عروسک آیینی است. اما همواره در هیکل و صورت این عروسک‌ ها و ویژگی پنهانی از حیات و زندگی یافت می‌شود که بیننده، حتی هنگامی که هیچ حرکتی ندارد، آن را دریافت می‌کند. استفاده از نشانه ‌های نمادین در آراستن این عروسک آیینی نشانگر اعتقادات و برگرفته از رسومات رایج در آذربایجان است. تکم را معمولا با مخمل و پارچه و نوارهای رنگی و شاد، بخصوص قرمز تزیین می‌کنند. رنگ قرمز علاوه بر گرمی و نشاطی که به همراه دارد یکی از رنگ‌های مورد علاقه مردم آذربایجان است. همان طور که در زمان‌های قدیم و گاه در دوره معاصر نیز لباس عروس های آذری به رنگ قرمز بود. جالب است بدانید که از عروسک تکم نه تنها بر سر سفره نوروزی بلکه برای چیدن سفره عقد نیز استفاده می کنند و آن را نمادی از نور و روشنایی می دانند. عروسک تکم آنقدر با مزه و تکم خوانی آنقدر مفرح و شیرین است که به مرور زمان این عروسک به شهر های دیگر هم راه پیدا کرد و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت. حالا هم جدا از آیین و رسوم آذربایجان و تکم خوانی، از تکم برای فروش به عنوان یک عروسک در فروشگاه ها و مغازه های اسباب بازی استفاده می کنند.

🛒 خرید عروسک تکم

قل دو قل 1602 2 دلتنگی ها

اسباب بازی یه قل دو قل

در آن دوران کودکیمان یکی از محبوب ترین بازی هایی که همیشه با هم سن و سال های خودمان انجام می دادیم بازی یک قل دو قل بود. در آن سال ها اگر به مدرسه می رفتیم که عصرها و اگر هم تابستان بود و تعطیل بودیم صبح ها به کوچه می رفتیم و ساعت ها با سنگ های گرد و قلمبه مان بازی می کردیم. همه با هم کف کوچه می نشستیم و پنج تا پنج تا سنگ هایمان را جلوی خودمان می چیدیم. سپس نوبت به آن می رسید که یکی از سنگ هایمان را به هوا پرتاب کنیم و تا زمانی که آن سنگ به پایین برسد سعی می کردیم سنگ های بیشتری را از روی زمین برداریم و هم زمان و همراه با سنگ به هوا پرتاب شده آنها را در دستمان بگیریم. هر چه سنگ بیشتری جمع می کردیم امتیاز بیشتری داشتیم و آن کسی هم که بیشترین سنگ را جمع کرده بود برنده این بازی هیجان انگیز و دوست داشتنی می شد. این بازی آنقدر ها برایمان مهیج بود ک همیشه وقتی برای برگشتن به خانه مادر و پدرهایمان صدایمان می زدند اصرار می کردیم که بگذارند کمی بیشتر بمانیم و بیشتر بازی کنیم. به خانه هم که بر می گشتیم ذوق و هیجان روز بعد را داشتیم که قرار است دوباره با دوست هایمان یک قل دو قل بازی کنیم.

🛒 خرید اسباب بازی یه قل دو قل

2964e330 3557 4674 b970 6a6d4131eae8

اسباب بازی جغجغه شیشه شیر

دختر بچه ها در هر دهه ای که به دنیا آمده باشند مورد علاقه ترین اسباب بازی برایشان عروسک و یا وسیله های مرتبط با عروسک است. مطمئنأ شما نیز در هر سن و سالی که باشید اسباب بازی جغجغه شیشه شیر را به خوبی به یاد دارید و خاطرات بسیار لذت بخشی را از لحظه های عروسک بازی یتان دارید. این اسباب بازی نه تنها یک محصول نوستالژیک است که بسیار خارق العاده نیز می باشد. حتمأ دقت کرده اید که وقتی این شیشه شیر را خم می کنید و در دهان عروسک قرار می دهید تمام شیر درون شیشه بدون آنکه از داخل شیشه شیر خارج شود و به دهان عروسک وارد شود ناپدید می شود! پس این همه شیر کجا رفته است؟ به شما پیشنهاد می کنیم که حتمأ ویدیوی ما را در این خصوص ببینید و به رمز و راز این ماجرا پی ببرید. در طراحی اسباب بازی جغجغه شیشه شیر از رنگ صورتی جذابی استفاده شده است که توجه هر دختر بچه ای را به خود جلب می کند. همچنین برای ساخت این محصول از پلاستیک مرغوب استفاده شده که عاری از هر گونه مواد شیمیایی و رنگ های سمی می باشد. علاوه بر آن ویژگی پلاستیکی بودن این اسباب بازی این امکان را می دهد که بتوان به راحتی آن را شست و ضد عفونی کرد. ضمن آنکه استفاده از این جنس موجب سبک شدن محصول شده و کودک می تواند به راحتی آن را در دست بگیرد. با اطمینان می توان گفت که این شیشه شیر جذاب و دوست داشتنی یکی از نوستالژیک ترین و محبوب ترین اسباب بازی ها برای دختر بچه های دلبند در آن دوران بوده و همچنان نیز بسیاری از کودکان به آن بسیار علاقه مند هستند و وقتی این شیشه شیر را در فروشگاه های اسباب بازی می بینند با ذوق و هیجان اصرار به خریدن آن می کنند.

🛒 خرید اسباب بازی جغجغه شیشه شیر

1b09e899 ad73 485a 9443 aec04ba913ae

اسباب بازی توپ شیطونک

تا به حال توپ شیطونک را محکم به زمین کوبیده اید؟ حتمأ بعدش دیده اید که چطور به هوا می رود و به سقف می خورد و بعد دوباره به سمت زمین و به دیوار های دور و اطراف پرتاب می شود. مطمئنأ برای شما هم پیش آمده که در سنین کودکی با این توپ شیطونک با مزه، ظرفی را شکسته باشید و یا به وسیله ای آسیب زده باشید و بارها به خاطر آن حتی مادر و پدرتان دعوایتان کرده باشند. به هر حال از اسمش معلوم است که این توپ نه تنها یک توپ معمولی نیست بلکه بسیار شیطون و بازیگوش و البته دردسر ساز است. گاهی هم با دو یا تعداد بیشتری از دوستانمان در کنار هم می ایستادیم و توپ شیطونک را با قدرت و ضربه ای محکم به زمین می کوبدیم و همه تلاشمان را می کردیم تا توپ ما از بقیه بالاتر برود و آنوقت بسیار هیجان زده می شدیم و احساس اعتماد به نفس و توانمندی همه وجودمان را فرا می گرفت. توپ شیطونک از همان دوران های قدیم آنقدر جذاب و دوست داشتنی بود که هنوز هم افراد زیادی از آن استقبال می کنند و برای تهیه اش به مغازه و فروشگاه های اسباب بازی می روند.

🛒 خرید اسباب بازی توپ شیطونک

be1c2ba6 bf93 4fbf 9273 5413daaf5fcf

اسباب بازی کمپرسی بنز

برای همه پسر بچه ها در هر دهه‌ای اسباب بازی های ماشین بسیار جذاب بوده و جزو مورد علاقه ترین اسباب بازی های که داشته اند بوده است. به خصوص اسباب بازی کمپرسی بنز که از سال های سال جزو اسباب بازی های پر فروش و پر طرفدار بوده که حتمأ خیلی از شما بزرگتر ها با آن بسیار خاطره داشته اید. خیلی از شماها در جشن تولدتان و یا هنگامی که نمره های کارنامه تان بالا شده بود این ماشین جذاب را هدیه گرفته اید و آن لحظه با دیدن این هدیه از خوشحالی بال در آورده اید و روز های اول در هر ساعتی از روز مدام با آن بازی می کردید و خود را راننده این ماشین فوق العاده زیبا تصور می کردید. تولید کننده اسباب بازی نوستالژیک کمپرسی بنز با رنگ هایی که در طراحی این محصول به کار برده بود و قرار دادن پلاک و فرم چرخ ها و امکان باز و بسته کردن درها آن را بسیار شبیه به شکل واقعی یک کامیون تولید کرده بود. قسمت بار کامیون نیز به گونه ای طراحی شده بود که بسیار جادار بوده و مطابق شکل، کودکان در صورت داشتن لگو و یا وسایلی دیگر می توانستند آنها را در این قسمت بریزند و سپس با بلند کردن بار، وسیله های ریخته شده را تخلیه کنند. این محصول از جنس پلاستیک بسیار مرغوب تولید و فاقد هر گونه مواد شیمیایی و رنگ های سمی بود. ویژگی پلاستیکی بودن اسباب بازی کمپرسی بنز باعث شده بود که این محصول برای کودک بسیار سبک باشد و بتواند به راحتی آن را حمل و جا به جا کند. اسباب بازی کمپرسی بنر با این همه ویژگی های بارز و مثبتی که داشت هنوز هم به عنوان یک محصول بسیار جذاب در ذهن کودکان آن دوران به خوبی باقی مانده است.

🛒 خرید اسباب بازی کمپرسی بنز

2216462e b88d 42f1 adaa 7a6f783acdf9

بازی رومیزی شاه راه

شما هم در دوران کودکی خود تجربه بازی با شاه راه را داشته اید؟ حتمأ حس شور و شوق و هیجان فراوانی را هم در زمان بازی با آن داشته اید و حسابی لذت برده اید. یادش بخیر با بچه های محل و همسایه یا فامیل ساعت ها می نشستیم و سرگرم این بازی دوست داشتنی می شدیم. باید در حین بازی مسیر بین دو شهر را طی می کردیم و به وسیله چیدن اتوبوس های بامزه و رنگارنگ و کامل کردن بلیط هایی که در دست داشتیم امتیاز می گرفتیم. همه تلاشمان را می کردیم که بتوانیم امتیاز بیشتری بگیریم و برنده این بازی دلچسب شویم. شاهراه اقتباسی مستقیم از ‌Ticket to Ride یکی از معروف ‌ترین و تاثیرگذارترین بردگیم‌ های خارجی به حساب می آمد اما کاملأ هویتی ایرانی و داخلی داشت. شما در این بازی با در اختیار داشتن نقشه ای که تمام شهرهای کشور ایران چون تهران، شیراز، بلندر لنگه، اصفهان و چند شهر مهم همسایه چون کابل و مدینه در آن قرار داشت مسیر هایتان را طی می کردید. در زمان کودکی ما، شاه راه برایمان آنقدر جذاب و جالب بود که هنوز هم در خاطرمان مانده و در فروشگاه ها و مغازه های اسباب بازی به دنبال آن می گردیم و در هنگام دیدنش ذوق و هیجان همه وجودمان را پر می کند و این برایمان بسیار ارزشمند و خوشحال کننده است که تولید این بازی مفرح همچنان ادامه دارد و در ابعاد و جنس های متفاوتی هنوز هم وارد بازار اسباب بازی می شود و می توان به راحتی آن را تهیه کرد و ساعت ها مشغول به بازی با اسباب بازی شاه راه شد.

🛒 خرید بازی رومیزی شاه راه

27374bb6 57c5 44a1 8dc1 b71fd1ec36da

اسباب بازی چرخ عصا

حتمأ همه شما در دوران کودکی خود اسباب بازی چرخ عصا را داشته اید. خیلی از ما اولین بار وقتی که به پارک رفته بودیم آن را در دست کودک دیگری دیده بودیم و بعد از دیدن آن شروع به اصرار کردن به مادر و پدرمان کرده که برای ما هم یک چرخ عصای جذاب و دوست داشتنی بخرند. اسباب بازی چرخ عصا آنقدر در طرح هایی که روی چرخ داشت و در رنگ بندی متنوع بود که اصلأ نمی دانستیم باید کدامشان را انتخاب کنیم. انگار که دلمان می خواست همه آنها را یکجا با رنگ ها و طرح های متفاوتشان داشته باشیم. بهترین لحظه وقتی بود که چرخ عصا را در دستمان می گرفتیم و روی زمین هل می دادیم و پشت سرش می دویدیم. حتی اگر یادتان باشد خیلی از آنها در هنگام حرکت صدا هم می دادند و آن موقع دیگر ذوق و شوق ما چندین برابر می شد. گاهی هم با دیگر دوستانمان که آنها هم این اسباب بازی را داشتند همراه می شدیم و پشت یک خط می ایستادیم و چرخ عصایمان را هل میدادیم و شروع به مسابقه دادن و دویدن می کردیم. این اسباب بازی نوستالژیک هنوز که هنوزه طرفداران خودش را دارد و کودکان به آن علاقه مند هستند. به همین منظور هم همچنان با شکل و طرح های متفاوت تولید و وارد بازار اسباب بازی می شود.

🛒 خرید اسباب بازی چرخ عصا

68af42cf ef2e 4553 b457 8d4d5dcdec9a

اسباب بازی خاور

در دوران کودکیتان حتمأ وقتی از شما پسرها می پرسیدند که می خواهید چه کاره شوید و در آینده چه شغلی داشته باشید خیلی هایتان می گفتید: «راننده خاور یا کامیون». جالب بود که در آن سن این شغل، بسیار جذاب و دوست داشتنی بود. حتی اگر یادتان باشد بعد از مدتی اسباب بازی خاور برای کودکان تولید شد و مورد استقبال تعداد زیادی از آنها قرار گرفت. خیلی از پسر بچه ها با چه ذوق و هیجانی این اسباب بازی را می خریدند و ساعت ها با آن سرگرم بازی می شدند. در هنگام بازی در خانه هایشان خودشان را در رویای یک راننده خاور در جاده می دیدند و خاور دوست داشتنی را بر روی زمین می کشیدند و صدای گاز و ترمز در می آوردند و بوق می زدند و حسابی از این لحظات مهیج لذت می بردند. حتی گاهی اوقات خاور جذاب خود را به کوچه می بردند و با بچه های محل و همسایه و آن هایی که این کامیون را داشتند به بازی مشغول می شدند و از ابتدا تا انتهای کوچه خاور هایشان را کف زمین می کشاندند و هل می دادند و با یکدیگر مسابقه می دادند و هر کس که خاورش از بقیه جلو می زد و زودتر به آن قسمت مشخص شده می رسید برنده این بازی مهیج می شد.

🛒 خرید اسباب بازی خاور

355f1e3f 46c6 4b3b 9971 b0c345c3bd47

اسباب بازی کادیلاک کلاسیک

ماشین های لوکس آمریکایی یکی از محبوب ترین ماشین ها در زمان های گذشته و حتی در این دوره است که زیبایی و ظرافتش نظر زن، مرد، پیر و جوان را به خودش جلب می کند. این ماشین ها آنقدر پر طرفدار بودند که در آن زمان اسباب بازی های آن نیز تولید شد و کودکان از آن استقبال بسیار زیادی کردند. حتمأ که شما هم از این اسباب بازی خاطرات بسیار زیادی دارید. برای من این اسباب بازی از زمانی جذاب شد که آن را بر روی میز تحریر پدر بزرگم دیدم. در کنار کتاب هایی که روی میز اش گذاشته بود یک جا گلدانی قدیمی، یک صفحه چوبی برای قلم های نازک و پهن و یک کادیلاک سرمه ای رنگ چیده شده بود. هنوز هم به خوبی به یاد دارم که آن کادیلاک جذاب به چه زیبایی در آن میان می درخشید. من هم هر وقت که به خانه اشان می رفتم اصرار می کردم که اجازه دهد کادیلاک را بردارم و با آن بازی کنم. درست در همان سال هم در جشن تولدم بهترین کادو را از پدر بزرگم گرفتم. یک اسباب بازی کادیلاک سرمه ای که حالا دیگر برای خود خودم بود. هر روز ساعت ها با آن مشغول بازی می شدم و بر روی فرش خانه مان هلش می دادم و خودم را راننده آن ماشین دوست داشتنی تصور می کردم که در خیابان ها و کوچه ها رانندگی می کند و همه محو ماشین فوق العاده اش می شوند. حتی زمان هایی که مهمان داشتیم با چه ذوق و هیجانی کادیلاک را می آوردم و به بچه های فامیل نشانش می دادم. تمام آن دوران این حس را داشتم که من با ارزش ترین اسباب بازی دنیا را دارم. حالا جالب است بدانید که در همه این سال ها این اسباب بازی دوست داشتنی آنقدر پر طرفدار و محبوب همه بچه ها بوده که هنوز هم تولید کنندگان اسباب بازی آن را وارد بازار می کنند و افراد بسیار زیادی از کودکان گرفته تا بزرگسالان برای خرید آن ذوق و هیجان بسیار بالایی دارند.

🛒 خرید اسباب بازی کادیلاک

631cb614 c6ae 46af 9809 9a0ca7fe492e

اسباب بازی وانت پیکان

لذت بخش ترین لحظه ها زمانی است که در مغازه یا فروشگاه ای اسباب بازی نوستالژیک دوران کودکی خود را می بینیم. انگار یکهو در یک ثانیه زمان بر می گردد به آن خانه های قدیمی و حیاط حوض دار آبی رنگ و کوچه ای که با بچه های محلمان در آن ساعت ها بازی می کردیم. آن لحظه ای را یادمان می آید که اسباب بازی محبوبمان را بهمان هدیه دادند یا با پدر و مادرمان رفتیم و آن را خریدیم. تمام بارهایی که قول داده بودیم اول تکلیف مدرسه مان را بنویسیم و بعد به سراغ اسباب بازی دوست داشتنیمان برویم از جلوی چشم هایمان می گذرد. این اتفاق برای من زمانی پیش آمد که به تازگی اسباب بازی وانت پیکان باری را در یک فروشگاه اسباب بازی دیدم و با دیدنش به یاد تمام عصر های تابستانی افتادم که بعد از خوردن ناهار و یک ساعت خوابیدن به کوچه می رفتم و با بچه های محل مسابقه ماشین بازی می دادیم. آن موقع اسباب بازی وانت پیکان تازه تولید شده بود و اکثر ما بعد از کلی اصرار به پدر و مادر هایمان و قول برای آنکه درس هایمان را خوب می خوانیم و نمره های بالا می گیریم آنها را راضی کرده بودیم که این اسباب بازی جذاب را برایمان بخرند. حالا که این اسباب بازی را داشتیم دیگر کار هر روزمان بود که ماشین هایمان را روی زمین می گذاشتیم و سر کوچه می ایستادیم و تا 3 می شمردیم و ماشین را هل می دادیم روی زمین و خودمان همراه با آن می دویدیم. هر کس که ماشین اش زودتر به ته کوچه می رسید برنده بازی می شد. گاهی اوقات هم خودمان به تنهایی در خانه می ماندیم و وانت پیکان را بر روی فرش خانه می کشاندیم و به این سمت و آن سمت خانه حرکت اش می دادیم و تصور می کردیم یک راننده حرفه ای هستیم که پشت این ماشین جذاب نشسته ایم و در کوچه ها و خیابان ها رانندگی می کنیم. این اسباب بازی آنقدر جذاب و دوست داشتنی است که بد از گذشت سال ها هنوز هم در اندازه و رنگ های متفاوت تولید می شود و کودکان همچنان برای داشتن آن ذوق و هیجان دارند.

🛒 خرید اسباب بازی وانت پیکان

9f7efac7 cff0 411f 9366 64e2b1ccbf06

اسباب بازی وانت نیسان

یادش بخیر در روزهای دوران کودکیمان وقتی که قرار می شد همراه با خانواده به مسافرت و یا جایی خارج از شهر خود برای تفریح برویم در جاده یک عالمه نیسان آبی می دیدیم که در قسمت بارشان چیزهای مختلفی گذاشته بودند و می بردند. گاهی تعدادی گوسفند، گاهی یک گاو و یا حتی وسایل و لوازم خانه. خیلی وقت ها هم شده بود که سرمان را از پنجره ماشین بیرون می کردیم که تا آخرین لحظه بتوانیم آن گاو و گوسفند پشت وانت را ببینیم. گاهی اوقات هم دلمان می خواست که کاش ما راننده این وانت خوش رنگ و دوست داشتنی بودیم و می توانستیم با وانتمان چیزهای متفاوت را به خیابان های مختلف و یا شهرهای دیگر ببریم. درست در همان دوران بود که اسباب بازی وانت آبی تولید شد و ما هم وقتی اولین بار آن را پشت ویترین مغازه های اسباب بازی فروشی دیدیم از خوشحالی بال در آوردیم. هر کداممان یک جوری صاحب این اسباب بازی دوست داشتنی شدیم. یک سری هایمان پول های تو جیبی یمان را جمع کردیم و آن را خریدیم. یک سری هایمان مادر و پدرهایمان آن را برایمان خریدند و بعضی هایمان هم برای جشن تولد آن را از فامیل و نزدیکانمان هدیه گرفته بودیم. این اسباب بازی انقدر برایمان جذاب بود که ساعت ها در خانه یا حیاط یا کوچه با آن سرگرم بازی می شدیم. گاهی اوقات تنهایی با آن بازی می کردیم و گاهی اوقات هم با دوستان دیگری که آنها هم این وانت را داشتند مسابقه ماشین بازی می دادیم. در آن زمان لذت بخش ترین حس آن بود که می توانستیم خودمان را راننده وانت آبی محبوبمان تصو کنیم و از لحظه های این خیال پردازی دلچسبمان حسابی لذت ببریم.

🛒 خرید اسباب بازی وانت نیسان

996f28c7 b994 4e6f a952 82305fc4a1ed

اسباب بازی روبیک

گاهی اوقات در روزهای سرد زمستانی که برف کل زمین حیاط خانه و کوچه را پوشانده بود مجبور بودیم در خانه بمانیم و با حوصله ای سر رفته فقط از پشت پنجره بیرون را نگاه کنیم و حسرت بازی های دست جمعیمان را بخوریم. درست در همان دوران کودکیمان بود که یک اسباب بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی به نام روبیک تولید شد. این محصول آنقدر مهیج بود که ما ساعت ها تنها می نشستیم و با آن بازی می کردیم و به کل، حسرت بازی های بیرون از خانه و چند نفریمان از یادمان می رفت. روبیک آنقدر سرگرم کننده بود که حتی زمان هایی که به مهمانی یا دیگر مکان ها می خواستیم برویم آن را همراه با خود می بردیم. ما با چرخاندن مثلث های روبیک می توانستیم یک عالمه شکل های متفاوت بسازیم و حسابی از خودمان خلاقیت به خرج دهیم. خلاصه که تمام لحظه هایمان پر شده بود از بازی با روبیک دوست داشتنی. اما جالب است بدانید که این اسباب بازی نوستالژیک و خاطره انگیز تنها برای آن دوران نبود و آنقدر طرفدار داشت که هنوز هم در اندازه و رنگ های متنوع تولید و وارد بازار اسباب بازی می شود و نه تنها ما بلکه کودکان این دوره هم از آن خاطرات بسیار دلچسبی دارند.

🛒 خرید اسباب بازی روبیک

69b91a39 ad3a 40c3 b1d0 380ded0abb54

اسباب بازی بال بالانس

اسباب بازی نوستالژیک و خاطره انگیز بال بالانس را به یاد دارید؟ همان اسباب بازی دوست داشتنی که ساعت ها با دقت و تمرکز سرگرم آن می شدیم. گاهی اوقات خودمان به تنهایی و گاهی هم به کمک بچه های هم و سن سال خودمان یا بزرگترهایمان مشغول این بازی می شدیم. تمام تلاشمان را می کردیم که به اندازه کافی دقت به خرج دهیم تا بتوانیم شکلی که پشت جعبه اسباب بازی کشیده شده بود را با چیدن گوی ها درست کنیم. ضمن آنکه باید حواسمان را هم حسابی جمع می کردیم تا صفحه بازی را جوری بالانس کنیم که گوی های جاسازی شده قبلی از محدوده خود خارج نشوند. وقتی هم که به پایان بازی می رسیدیم و به طور کامل شکل پشت صفحه را چیده بودیم حس غرور همه وجودمان را پر می کرد و دلمان می خواست که دوباره از اول این بازی جذاب را تجربه کنیم. بازی با اسباب بازی بال بالانس آنقدر مهیج بود که هنوز هم بعد از گذشت سالیان سال وقتی اسمش را می شنویم خاطراتش برایمان تداعی می شود و مشتاق می شویم تا دوباره ساعت ها پای آن بنشینیم و فارغ از هر فکر و خیالی سرگرم به بازی با بال بالانس دوست داشتنی بشویم.

🛒 خرید اسباب بازی بال بالانس

بازی هفت سنگ

چه اسباب بازی ای نوستالژی شما بود؟

تو این مقاله با هم کلی از اسباب بازی های قدیمی و نوستالژی رو مرور کردیم، شاید اسباب بازی یا بازی های دیگه ای هم بودند که تو این لیست اسمی ازشون آورده نشد. شما برامون بگید که تو دوران کودکی با چه اسباب بازی هایی بازی میکردید.

در پایان امیدواریم که همه شما با خواندن مطالبی که در خصوص اسباب بازی‌های جذاب و نوستالژیک بود لحظات بسیار ناب و دلچسب بازی‌های دوران کودکیتان را به یاد آورده باشید و با مرور این لحظه‌ها حس شور و هیجان بسیار زیادی را تجربه کرده‌ باشید. لازم است بدانید که تمامی این اسباب بازی‌های مذکور هم اکنون در سایت بازی بین موجود می‌باشد و شما به راحت ترین روش می‌توانید آن را تهیه کنید و اینبار در کنار فرزندانتان و یا کودکان نسل جدید ساعت‌ها به بازی و سرگرمی با این محصولات مشغول شوید.

دیدگاهتان را بنویسید