صفحه اصلی / اسباب بازی / 15 نکته کارآفرینی از پرفروش ترین اسباب بازی های تاریخ

15 نکته کارآفرینی از پرفروش ترین اسباب بازی های تاریخ

اسباب بازی های پرفروش دنیا

هر کسی که در مجموعه اسباب بازی های خود با He-Man و Rainbow Brite بزرگ شود، ممکن است هنگام انتخاب اسباب بازی های پرفروش تاریخ، کمی مغرضانه عمل کند. برخی از اسباب بازی ها در طول زمان اثبات شده اند و فروش شگفت انگیزی را در یک بازه زمانی به نمایش گذاشته اند. برخی دیگر هم فقط در طی یک یا دو دهه یک شبه انفجار ایجاد می کنند و با اعدادی دیوانه وار فروخته می شوند. شما با کسب آگاهی از دلایل فروش موفقیت آمیز اسباب بازی های پرفروش تاریخ، می توانید آموزه های کاربردی و بسیار مفیدی را در خصوص محصولات و خدمات خود بدست آورید، پس با بازی بین در این مقاله همراه باشید که به بررسی این موضوع بپردازیم.

عروسک باربی بازی بین

1.    عروسک باربی

عروسک باربی به راحتی یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین اسباب بازی های تاریخ است. باربی با بیش از یک میلیارد فروشی که داشته است همچنان قدرت خود را حفظ کرده و عروسک های دیگر فقط در آرزوی محبوبیت آن هستند. با توجه به اینکه عروسک باربی بیش از 50 سال است که یک تکیه گاه اصلی در فرهنگ عامه اروپایی ها و آمریکایی ها بوده است، با اطمینان می توان گفت که در آینده نیز با همین منوال به فروش خواهد رفت و مورد پسند آنها باقی خواهد ماند.

آنچه می توانید از باربی در مورد فروش از عروسک باربی بیاموزید: زمانی که فروش شما کم است، وقت آن می شود که محصول خود را از همه جوانب دوباره بررسی کنید و به صحبت های مشتریان و نقطه نظرات آنها در مورد آن محصول بپردازید. جالب است بدانید که بزرگترین تغییر باربی در ژانویه 2016 اتفاق افتاد، هنگامی که ماتل سه نوع بدن جدید را به مجموعه اضافه کرد (بلند، ریز و خمیده) و همچنین تغییرات در رنگ پوست را نیز ایجاد کرد.

اسباب بازی یویو

2.     اسباب بازی یویو

از زمان اختراع یویو حدود 2500 سال می گذرد و هر چیزی با این قدرت ماندگاری را باید یکی از پرفروش ترین اسباب بازی های تاریخ دانست. یویو از سال 1928در بازار تجاری ایالات متحده از زمانی که پدرو فلورس شرکت تولیدی yo-yo را در سانتا باربارا کالیفرنیا افتتاح کرد وجود داشته است.

آنچه می توانید در مورد فروش از اسباب بازی یویو بیاموزید: همه ما دیده ایم که محصولاتی که سادگی ملاک طراحی آنها بوده است محبوبیت و ماندگاری بیشتری داشته اند. شما نیز بهتر است با دانستن این تکنیک ها در طراحی، راهی برای بازاریابی کالاهای خود به افراد با سنین مختلف پیدا کنید. همه ما این را به خوبی می دانیم که کودکان یویو را بسیار دوست دارند زیرا استفاده از آن آسان است، اما این اصلأ بدان معنا نیست که شما یک بزرگسال را پیدا نکنید که در مسابقات جهانی Yo-Yo جایگاه اول را نداشته باشد.

اسباب بازی فر بازی بین

3.     اسباب بازی فر Easy-Bake

در سال 1963، با الهام از فروشندگان خیابانی، اجاق گاز Easy-Bake متولد شد تا به کودکان فرصت پخت و پز خلاقیت را بدهد. هازبرو گزارش داد بیش از 30 میلیون اجاق گاز در پنجاهمین سالگرد تولیدش به همراه 150 میلیون مورد دیگر فروخته شد.

آنچه می توانید در مورد فروش از اسباب بازی Easy-Bake بیاموزید:چرا اجاق گاز Easy-Bake بسیار محبوب هستند؟ جواب این سوال بسیار ساده است. زیرا با داشتن آن کودکان این فرصت را دارند که بتوانند سلطان آشپزخانه هایشان شوند.

اسباب بازی رادیوفلایر

4.      اسباب بازی  Radio Flyer

وقتی آنتونیو پسین مهاجر ایتالیایی در 16 سالگی وارد ایالات متحده شد، حتی به ذهن اش هم خطور نمی کرد که روزی یک اسباب بازی تولید کند که هنوز هم با گذشت یک قرن بسیار پر طرفدار باشد و به فروش برسد. Radio Flyer در شیکاگو در سال 1917 تولید شد. از آن زمان بیش از 100 میلیون واگن فروخته شد و به تالار مشاهیر اسباب بازی ملی راه یافت.

آنچه می توانید در مورد فروش از اسباب بازی Radio Flyer بیاموزید: سعی کنید محصولات چند منظوره تولید کنید. کودکان و بزرگسالان هر دو radio flyer را دوست دارند. برای بچه ها، واگن سواری بسیار لذت بخش است. آنها می توانند واگن خود را به خیابان ها و فضا های باز ببرند و آن را حرکت دهند و یا حتی در خانه با آن مشغول بازی شوند با این حال، این محصول فقط یک اسباب بازی نیست. Radio flyer به والدین نیز کمک می کند. آنها می توانند از واگن برای انتقال گیاهان از ماشین خود به باغ و یا چرخاندن چندین کودک در اطراف باغ وحش یا پارک استفاده کنند. آیا محصولاتی که شما تولید می کنید هم چند منظوره هستند؟ اگر چنین است پس از آن به عنوان ابزار فروش خود استفاده کنید و مطمئن باشید که مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

اسباب بازی سیلی پاتی بازی بین

5.     اسباب بازی Silly putty

در سال 1943، مهندس اسکاتلندی جیمز رایت، هنگام کار در آزمایشگاه General Electric’s در نیوهون، کانتیکت، اسید بوریک و روغن سیلیکون را در یک لوله آزمایش ترکیب کرد. او بسیار امیدوار بود که با استفاده از این خلاقیت اش بتواند یک محصول خارق العاده و مهیج تولید کند. حتی آن را برای تعدادی از مهندسان دیگر فرستاد تا از نظرات آنها در این خصوص بهره ببرد. تا آنکه در سال 1955، بیش از 300 میلیون سیلی به فروش رفت و این محصول هیجان انگیز طرفداران بسیاری پیدا کرد.

آنچه می توانید در مورد فروش از اسباب بازی silly putty بیاموزید: بهترین درسی که می توانید از تجربیات تولید کننده این محصول پر فروش بگیرید آن است که “پذیرای اشتباهاتتان باشید”. شما ممکن است که در ابتدا بلافاصله پتانسیل محصول یا خدمات خود را درک نکنید، اما با گذر زمان خواهید دید که نامتان به عنوان تولید کننده یک محصول فوق العاده مطرح شده است.

اسباب بازی ربات ترنسفورمر بازی بین

6.     اسباب بازی ربات ها

ربات هایی که تغییر شکل می دهند باید در لیست پرفروش ترین اسباب بازی ها قرار بگیرند. با وجود آنکه این محصولات از دهه 1980 تولید شده اند اما در گروه اسباب بازی های بسیار محبوب و معروف بین المللی قرار گرفته اند. جالب است بدانید که با حضور این ربات ها تنها در 5 فیلم بیش از 7/3 میلیارد دلار سود کسب شده است.

آنچه می توانید در مورد فروش از اسباب بازی ربات ها بیاموزید: فرهنگ پاپ بر فروش شما تأثیر می گذارد. پس از آن به نفع خود استفاده کنید. اگرچه ربات ها در دهه 80 بسیار مورد استقبال قرار گرفتند اما در حقیقت فیلم های آنها بود که باعث شد این اسباب بازی برای مردم زنده شود و در میان افراد، محبوبیتی چندین برابر پیدا کند. شما نیز می توانید از فرهنگ رایج فعلی استفاده کنید و آن را با استراتژی فروش خود سازگار کنید تا در این مسیر پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

اسباب بازی نظامی بازی بین

7.     اسباب بازی جی.ای.جو

بزرگترین قهرمان آمریکایی در سال 1964 توسط هازبرو به عنوان یک شخصیت مرد 5/11 اینچی معرفی شد. طراحی این شخصیت به گونه ای بود که یونیفرم های ارتش آمریكا را بر تن داشت و دارای 21 قسمت متحرك بود. این شخصیت آنقدر محبوب شد که فقط در یک سال، فروش G.I Joe بیش از 75 درصد از فروش هازبرو را تشکیل داد. در دهه 1980، این محصول کمی تحت لیفت صورت قرار گرفت و به مجموعه ای از 3 چهره 4/3 اینچی تبدیل شد که برای طراحی چهره آن از شخصیت های محبوب کارتون و کمیک الگو گرفته شده بود.

آنچه می توانید در مورد فروش از اسباب بازی جی.ای.جو بیاموزید: “زمانه را به چالش بکشید”در دهه 60 که برای اولین بار اسباب بازی جی.ای.جو معرفی شد هیچ پسر بچه ای با عروسک بازی نمی کرد.آنها حتی هیچ تمایلی هم برای در دست گرفتن یک عروسک را نداشتند. اما با این حال با خلاقیت و سلیقه ای که در طراحی و ساخت این شخصیت به کار برده شد باعث شد تا جی.ای.جو به عنوان یک عروسک جذاب و مورد پسند پسرها قرار بگیرد و تابوی بازی نکردن پسرها با عروسک شکسته شود.

اسباب بازی هات ویل بازی بین

8.     اسباب بازی Hot Wheels

Hot wheels اسباب بازی کلاسیک ماتل، در سال 1968 معرفی شد. این شرکت تولید بیش از 4 میلیارد اتومبیل را با 11000 تغییر و بیش از 800 مدل ادامه داد. ماتل تخمین می زند که 41 میلیون نفر در حال بازی با اتومبیل های مینیاتوری خود هستند و خاطرنشان می کند که به طور متوسط ​​یک کلکسیونر حدود 1550 ماشین در مجموعه خود دارد. همین طور که به طور متوسط ​​یک کودک بین 5 تا 15 سال حدود 41 ماشین دارد. لازم به ذکر است که هیچ یک از این اعداد موارد جانبی مانند مجموعه های بازی در پیست اتومبیل رانی را در نظر نمی گیرند.

آنچه می توانید در مورد فروش از اسباب بازی Hot Wheels بیاموزید: شما می توانید فقط یکی از محصولات خود را بفروشید و یا می توانید بیش از 11000 نسخه از همان محصول را بفروشید. سفارشی سازی می تواند بازار شما را گسترش دهد، بدون آنکه حجم کار شما افزایش یابد.

اسباب بازی نقاشی بازی بین

9.     اسباب بازی Etch-A-Sketch

در سال 1955، یک برقکار 30 ساله به نام آندره کاساگنس در حال نصب صفحه سوئیچ در یک کارخانه بود که هنگام کار برخی از علامت ها را با مداد بر روی برگردان شفاف آن صفحه می کشید. او پس از کندن برگردان از صفحه سوئیچ، دید که تصویر به طرف دیگر منتقل شده است. این نقطه اصلی ایده او بود که به اسباب بازی نقاشی کودکان تبدیل شد. بعد از گذر زمان و از سال 1960 بیش از 175 میلیون دستگاه در همان ابتدای ورود به بازار، فروخته شد و این محصول بسیار مورد استقبال همگان قرار گرفت.

آنچه می توانید در مورد فروش از اسباب بازی Etch-A-Sketch بیاموزید: مشتریان خود را غافلگیر کنید. ذهن خود را نسبت به ایده ها و رویکردهای جدید باز نگه دارید. شما هرگز نمی دانید که الهام از تجارت / محصول / خدمات از کجا می آید.

اسباب بازی لگو بازی بین

10.     اسباب بازی لگو

لگوها، مشتق شده از واژه های دانمارکی “خوب بازی کن” می آید که توسط نجار Ole Christianen در سال 1949 اختراع شد. شرکت LEGO تنها 9 سال بعد از اختراع این ایده را به ثبت رساند. لگوهای اصلی فقط آجرهای قرمز و سفید بودند و به گونه ای در هم گره خورده بودند که به کودکان امکان ساخت وسایل بدون محدودیت را می دادند. امروزه نیز این شرکت بیش از 320 میلیارد بلوک تولید کرده است.

آنچه می توانید در مورد فروش از اسباب بازی لگو بیاموزید: اگر کالای برتر دارید، آن را به یک عنوان به بازار عرضه کنید. برای فروش محصول بیشتر، مجموعه های لگو قیمت آنچنانی ندارند. حتی با قیمت حق بیمه، فروش سر به فلک می کشد.

اسباب بازی های پرفروش دنیا 1

11.     اسباب بازی آقای سیب زمینی

آقای سیب زمینی از بسیاری جهات یک اسباب بازی پیشگام بود. جالب است بدانید که آقای سیب زمینی، اولین اسباب بازی با تبلیغات تلویزیونی اختصاصی بود و فقط در طی چند ماه (در دهه 1950) بیش از 4 میلیون دلار درآمد کسب کرد. از همه شگفت انگیزتر، این امر باعث شد که بچه ها با نمونه ای از سبزیجات آشنا شوند و حتی به خوردن سبزیجات علاقه نشان بدهند. هیچ کس پیش بینی نمی کرد که این موفقیت با چنین دستاورد بزرگی رو به رو شود و بعد از گذشت سالیان سال همچنان ادامه داشته باشد.

آنچه می توانید از اسباب بازی آقای سیب زمینی در مورد فروش بیاموزید: حتمأ لازم است بدانید که علت دوچندان شدن محبوبیت آقای سیب زمینی با بازی در فیلم داستان اسباب بازی بوده است. پس به محصولاتی که تولید می کنید در برنامه های تلویزیونی و سینماها جان ببخشید تا علاقه افراد به آنها بیشتر شود.

اسباب بازی هولاهوب بازی بین

12.     اسباب بازی هولا هوپ

هولا هوپ به عنوان یک اسباب بازی مد روز در دوران خودش بسیار مطرح شد و مورد استقبال قرار گرفت. به ابن معنا که در سال 1958 هنگامی که فروش اسباب بازی ها خوب بود، فروش هولا هوپ یک روند بی سابقه ای را طی کرد و بیش از 100 میلیون هولا هوپ هر کدام با قیمت 98/1 دلار فروخته شد اما پس از مدتی ناگهان استقبال از آن کم شد و فروش این محصول افت پیدا کرد. پس از گذشت آن دوران حالا امروزه نیز فروش هولا هوپ به همان سطح قابل قبول خود برگشته است.

آنچه می توانید از اسباب بازی هولا هوپ در مورد فروش بیاموزید: ایده های خوب نیازی به بازاریابی اضافی ندارند. حتی بهترین ایده ها نیز ممکن است محدودیت زمانی داشته باشند.

اسباب بازی استاروار

13.     اسباب بازی شخصیت های اکشن جنگ ستارگان

هرگز به تجدید حیات شخصیت های اکشن جنگ ستارگان بی توجه نباشید. اگر فقط از سال 1978 تا 1985 را در نظر بگیرید خواهید دید که با محصولی رو به رو هستید که به راحتی به عنوان یکی از بهترین اسباب بازی های پر فروش در تمام آن دوران بوده است. جالب است بدانید که در یک دوره هفت ساله، کنر بیش از 300 میلیون چهره اکشن فروخت. Hasbro از زمان خروج نام تجاری اش از Kenner این مجوز را در اختیار داشت و با وجود این ارقام، با اطمینان می توان گفت که شخصیت های اکشن جنگ ستارگان برای یک شرکت اسباب بازی بزرگ همچنان پول ساز می باشند.

آنچه می توانید از اسباب بازی شخصیت های اکشن جنگ ستارگان در مورد فروش از بیاموزید: مشابه جی.ای.جو و ترانسفورمرها، یافتن راه فروش متفاوت برای منابع درآمد مهم است. فروشنده اصلی کسی است که داستان می سازد. یک داستان خوب می تواند محصول شما را بفروشد. پس برای موفقیت، یک داستان بسازید و شخصیت هایتان را در آن قرار دهید و سپس آن داستان را برای همگان به نمایش بگذارید.

اسباب بازی روبیک

14.     اسباب بازی مکعب روبیک

مکعب Rubik’s در سال 1974 تولید شد اما مجوز فروش آن تا سال 1980 داده نشد. به اندازه بسیاری از اسباب بازی هایی که در این مقاله در مورد آنها صحبت شد، مکعب روبیک ماندگاری بیشتری داشته است و بیش از 350 میلیون مکعب به فروش رسیده است. از این رو کاملأ مشخص است که مخترع Ernö Rubik به این موضوع می اندیشید که چه محصولاتی مورد مورد علاقه و پسند افراد می باشد تا آنها را در آینده برایشان بسازد. 

آنچه می توانید از اسباب بازی مکعب های روبیک در مورد فروش یاد بگیرید: دلیل فروش بسیار خوب مکعب های Rubik’s این است که به علت داشتن قیمت مناسب می توان آنها را به آسانی تهیه کرد. حل کردن معما از ویژگی های بارز این محصول می باشد و به همین دلیل هم مصرف کنندگان آن باید در مورد حل کردن معما با دوستانشان صحبت کنند و راه حل هایشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند تا به نتیجه برسند. مهیج بودن مکعب های Rubik’s باعث شده تا این محصول همچنان در بازار، فروش خوبی داشته باشد و در دید افراد بسیار جذاب و دوست داشتنی به نظر آید.

اسباب بازی تفنگ آب پاش

15.     اسباب بازی  Super Soaker

مهندس سابق ناسا، لونی جانسون اسباب بازی Super Soaker را در سال 1993 اختراع کرد. این اسلحه یک اختراع مجدد از تفنگ آبی کلاسیک بود که مشابه اسباب بازی های تابستانی و برای تفریحات تابستانی می باشد. فاصله پرتاب کردن آب از این اسلحه ها بالای 50 فیت است و شما با داشتن آن می توانید تجربه یک جنگ آب بازی هیجان انگیز را داشته باشید. ضمن آنکه تا به حال 250 میلیون از این اسباب بازی به فروش رفته و همچنان هم این فروش رو به افزایش است.

آنچه می توانید از اسباب بازی Super Soakers در مورد فروش بیاموزید: یک محصول از قبل ایجاد شده را ارتقا دهید. همیشه اسلحه های سرنگ وجود داشته اما موضوع مهم این بوده است که تا کجا می توانستند شلیک کنند و با چه سرعتی؟ اگر بتوانید یک محصول یا خدمات خوب را بهتر کنید، مطمئنأ می توانید بازار را متعلق به خودتان کنید.

حالا به ما بگویید که شما کدام یک از این اسباب بازی های پرفروش تاریخ را در دوران کودکیتان داشته اید و آیا هنوز هم آنها را در صندوقچه اسباب بازی های خود دارید؟ سپس نام اسباب بازی های دلخواه خودتان را برایمان بنویسید و نظراتتان درباره آنها را با ما به اشتراک بگذارید و بگویید که چرا و به چه دلیل فکر می کنید آنها هم به خوبی فروش می روند و مورد استقبال قرار می گیرند.

درباره نویسنده :

من علاقه مند به بازی و و اسباب بازی هستم و همچنین عاشق راه اندازی کسب و کارهای جدید و نوآور

دیدگاهتان را بنویسید